Ga naar inhoud


Geen ontvangst vier en vijf tv


ic706mk2

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Kan me er iemand vertellen wat er met vijf tv en vier gebeurt is op tvvlaanderen ?

bijden geven geen signiaal meer bij mij...scan brengt niks ook niet de laatste Icesat settings.

Graag info

 

groeten

 

Luc

aangepast door Johan45
Onderwerp titel aangepast.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier bij mij is er geen enkel probleem hoor. Nu niet en daarstraks ook niet.

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Kan me er iemand vertellen wat er met vijf tv en vier gebeurt is op tvvlaanderen ?

bijden geven geen signiaal meer bij mij...scan brengt niks ook niet de laatste Icesat settings.

Graag info

 

groeten

 

Luc

Aan de zenderlijst zal het niet liggen; die is OK.

Ik denk eerder aan defecte LNB (H/V)

Ik zou eerst eens met een andere LNB uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BVN zit twee keer op de Astra 19,2.
De oude frequentie 12515H
De nieuwe frequentie 11186V

Die moet je beide kunnen ontvangen. De ene is horizontaal gepolariseerd en zit op de hoge band, de is andere verticaal gepolariseerd en zit op de lage band. Dan kun je gelijk zien of de lnb kapot is.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu wel met een nog niet volledige uitgerichte schotel ook minder goede ontvangst op 4 en 5 signaal kwaliteit  30%  maar op BVN ned 1 en de meeste andere wel een signaal kwaliteit van 75 %

 

Kan wel aan mijn schotel liggen, daar ik nog aan het uitrichten ben, maar viel me nu wel op. Ik probeer een big sat uit te richten met 4 koppen.

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu wel met een nog niet volledige uitgerichte schotel ook minder goede ontvangst op 4 en 5 signaal kwaliteit  30%  maar op BVN ned 1 en de meeste andere wel een signaal kwaliteit van 75 %

 

Kan wel aan mijn schotel liggen, daar ik nog aan het uitrichten ben, maar viel me nu wel op. Ik probeer een big sat uit te richten met 4 koppen.

Bij jou zal het aan de schotel uitrichting liggen.

Schotel nauwkeuriger afstellen. En LNB (skew) goed zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Xady

 

Bedoel je nu een Visiosat Big Bisat of een Visiosat Bisat met 4 lnb's?

 

het is een clone  Flanders digital  BIG ELLIPS 95.05 met 4 lnb's

 

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...