Ga naar inhoud


E-bike gaat te snel


Psychosammie

Aanbevolen berichten

ben dit nog niet tegengekomen.

geeft de set in elke stand dezelfde ondersteuning?

indien ja, zijn er twee mogelijkheden, display stuk of controller stuk

 

ik vermoed dat je niet weet of de chip er tussen zit, je kan dit zien aan de aansluiting van het display.

bij gebruik van de v-core chip is dit namelijk een specifieke aansluiting omdat de verbindings kabel

naar de pc daar wordt aangesloten.

ik ga straks een foto nemen van mijn aansluiting van het display zodat je ff kan vergelijken.

 

mocht het zijn dat de chip ertussen zit, ben je nog niet verder geholpen, je hebt namelijk de pc kabel en software

nodig om te herprogrammeren. er wordt voor beide belachelijk veel geld gevraagd.

 

 

als ik het goed heb woon je in nederland, spijtig anders had ik je graag uit de nood geholpen. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites


De leverancier van de kit zit in Amsterdam. Is voor mij niet zo gek ver weg.

 

Ik heb net gekeken kan geen chip ontdekken. Ik ga een afspraak met ze maken en dan mogen ze de boel even nakijken en afstellen. Eventueel de chip ertussen.

 

Je zou denken dat er ook controllers zijn waar zo'n chip al in zit?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit een standaard ombouwset op. Maximaal 25 km/u dus. Probleem is dat de motor te veel kracht geeft in verhouding tot je trapprestaties. Ik zit eigenlijk gewoon loos mee te trappen.

 

Wel leuk hoor dat scheuren maar het heeft niets meer met fietsen te maken.

 

De verkoper is op vakantie maar ik denk ook niet dat hij er veel verstand van heeft.

 

Tja, als je wat ouder wordt dan heb je doorgaans niet in de gaten dat je langzamer wordt. In plaats daarvan denk je dat de wereld om je heen steeds sneller draait... :P

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Probleem is, hij gaat als de brandweer. Hij trekt sporen in mijn grindpad. Dit is dus geen trapondersteuning meer te noemen.

 

LOL

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De leverancier van de kit zit in Amsterdam. Is voor mij niet zo gek ver weg.

 

Ik heb net gekeken kan geen chip ontdekken. Ik ga een afspraak met ze maken en dan mogen ze de boel even nakijken en afstellen. Eventueel de chip ertussen.

 

Je zou denken dat er ook controllers zijn waar zo'n chip al in zit?

controller blijkt steeds appart te zijn,de v-core chip wordt op de controller aangesloten.

 

bij de mensen van v-fxxxs mag je wel een correcte service verwachten. ;)

althans is toch mijn ervaring, zelfs tot in belgie.

 

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vandaag de chip laten plaatsen. Direct een heel ander gedrag merkbaar. We hebben nog niet de karakteristieken veranderd, eerst maar weer eens uitproberen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet er een keer op gezeten hebben. Ik ben helemaal om, voor mij geen gewone fiets meer.

 

post-31223-0-23525000-1409750350.jpg

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...