Ga naar inhoud


Samsung Galaxy S4 vs. Samsung Galaxy S5


reho

Aanbevolen berichten

Ik ben toe aan een nieuwe smart phone en nu is mijn oog gevallen op de Samsung Galaxy S4. Nu is de S5 ook reeds op de markt, maar qua specs zie ik weinig verschillen, behalve CPU speed, sensoren en camera.

 

Puur practisch bekeken, zie ik dus weinig redenen om toch voor de S5 te kiezen. Zie ik iets over het hoofd, waardoor mijn neiging naar de S4 niet de juiste zou kunnen zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites


denk niet te lang erover, want dan komt de Samsung Galaxy S6 alweer uit :D

En dan wordt gelijk de S5 een stuk goedkoper en krijgt reho het een stuk gemakkelijker bij zijn beslissing. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, kijk hier zelf maar naar de verschillen http://versus.com/nl/samsung-galaxy-s4-vs-samsung-galaxy-s5

 

en bepaal zelf of de voor-/nadelen opwegen tegen de nogal hogere investering.

Ik vind van niet en zeker als je nu ziet tegen welk bedrag je de S4 al kunt kopen.

 

Natuurlijk zijn er meestal wat verbeteringen aanwezig maar of die in het begin de nogal forse startprijzen rechtvaardigen?

Ik heb vanaf de S2 alle toestellen in mijn bezit gehad, nu de S4 maar heb allen pas gekocht nadat deze circa 6 á 12 maanden al in omloop waren en dat heeft mij heel wat Euri bespaart en ik heb er nooit spijt van gehad.

Op zich zou ik waarschijnlijk zelf nu nog de S3 in gebruik hebben, zei het niet dat mijn vrouw ook een moderne smartphone wilde hebben, dus zij heeft mijn S3 nu in gebruik en is daar helemaal happy mee.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

De S3 kan nog prima volstaan voor de standaardgebruiker.

Menige PC gebruiker doet ook niet meer dan mailen en een beetje surfen op het internet.

Nadeel is dat de S3 niet meer supported is :(

 

Kijk gewoon wat je wil uitgeven voor de telefonn, en die koop je. Kan je nog wachtem, dan zou ik wachten op de S6, want dan is de S5 weer goedkoper.

 

Check ook regelmatig of Samsung een cashback of andere actie heeft op hun site....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...