egbertjan Geplaatst: 16 augustus 2014 Geplaatst: 16 augustus 2014 (aangepast) Ik ben wat aan het rond kijken op internet. Ik kom er niet helemaal uit. Ik wil graag Poolse tv zenders kunnen kijken. Is het mogelijk de publieke omroep te kijken door eenmalig een smart kaart te kopen of moet er maandelijks betaalt worden? Krijg je dan ook nog meer zenders dan de publieke omroep als het eenmalig smartkaart kopen is. Welke smartcard moet ik dan kopen? Ik kom er niet uit,omdat het allemaal in het pools is. Wie kan me hier bij helpen. Werkt het ook op oscam in een et 10000. Ik weet dat het op hotbird zit 16 augustus 2014 aangepast door egbertjan 1 In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD. 3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR
sattv4iedereen Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Als ik mijn kameraad hoor,zal ik het eens vragen,er bestaat een kaartje,die je eenmaal koopt,en dan heb je basis zenders voor een tijd.Die kaart werkt blijkbaar via een ticket systeem,en als je een ticket koopt,dan kan je meer zien voor de duur van het ticket.Echter werken de gewone zenders nog,ook als je ticket is afgelopen.Ikzelf heb ook nog zo'n kaart gehad,en dat werkte via een softcam Helaas is de naam van die kaart me ontglepen,evenals de codering.Dacht conax,maar kans er glans naast zitten.. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Sprietje Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Ook op de Astra 19,2 op transponder 10862H zitten 10 Poolse zenders waarvan er 4 FTA. De gecodeerde zenders hebben Videoguard codering.Op 11186V zit een FTA Poolse TV + Radiozender
Sprietje Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Kijk maar hier op de Hotbird, http://www.lyngsat.com/packages/NC-.htmlHier zitten tientallen Poolse zenders, zowel gecodeerde als FTA TV-zenders en radiozenders.
Eduard07 Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Helaas is de naam van die kaart me ontglepen,evenals de codering.Dacht conax,maar kans er glans naast zitten.. Provider is Cyfra: http://www.cyfraplus.pl/ Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
paulvr Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Provider is Cyfra: http://www.cyfraplus.pl/ Er is ook nog Orange Polska en NC+ op diezelfde satelliet. Daarnaast had je volgens mij ook nog een commerciële groep die rond het aanvankelijke programma Polsat was opgebouwd, maar of dat nog zo bestaat of het intussen in dit soort pakketten is opgenomen weet ik niet. Voor zo'n commercieel groepje kan ik me gemakkelijker voorstellen dat je aan een kaart voor een bepaalde termijn komt, Polsat zelf begon als ongecodeerde zender in de begintijd van sat tv. speciale interesse: C-Band
egbertjan Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2014 (aangepast) Ik las ook ergens op internet dat je een bepaalde kaart kon kopen. de eerste maanden alle zenders en daarna alleen nog iets van 5 zenders waaronder de publieke omroep klopt dat ? de publieke omroep zou dan onbeperkt zijn en werken is oscam 17 augustus 2014 aangepast door egbertjan In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD. 3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR
sattv4iedereen Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Het is niet polsat en ook niet cyfra,maar ik heb al een tijd mijn kameraad niet gehoord.Misschien vandaag nog. Ik denk me te herinneren dat de codering conax was.Het is misschien wel mogelijk,dat deze gestopt is,of op de fles is gegaan. De kaart zag eruit,met een sim kaart erin.Dus kon je de chip eruit duwen,en dan was ze de grootte van een normale sim kaart. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Sverige Geplaatst: 18 augustus 2014 Geplaatst: 18 augustus 2014 (aangepast) Ik denk dat je "Telewizja na Karte - Smart HD+" bedoelt... Dat is een prepaid kaart waar je 2 maanden mee kan kijken en kost ca 79 Zloty... Er zitten ook veel HD programma's in het pakket... Je kan dan verlengingen kopen, te vergelijken met oplaadkaarten voor je mobiele telefoon... en dan heb je de mogelijkheid om diverse soorten pakketten af te nemen, met meer of minder zenders. De Public service blijf je volgens mij zien... Het gaat om een pakket op de Hotbird, en de zenders zijn in Conax gecodeerd. Er is wel een Poolse ""Satwinkel"" die ook naar EU landen verzendt hoorde ik op een duitstalig forum, en blijkbaar zijn er goede ervaringen mee... maar ik mag hier op dit forum geen informatie hierover geven. 18 augustus 2014 aangepast door Sverige - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
egbertjan Geplaatst: 18 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 18 augustus 2014 Ik denk dat je "Telewizja na Karte - Smart HD+" bedoelt... Dat is een prepaid kaart waar je 2 maanden mee kan kijken en kost ca 79 Zloty... Er zitten ook veel HD programma's in het pakket... Je kan dan verlengingen kopen, te vergelijken met oplaadkaarten voor je mobiele telefoon... en dan heb je de mogelijkheid om diverse soorten pakketten af te nemen, met meer of minder zenders. De Public service blijf je volgens mij zien... Het gaat om een pakket op de Hotbird, en de zenders zijn in Conax gecodeerd. Er is wel een Poolse ""Satwinkel"" die ook naar EU landen verzendt hoorde ik op een duitstalig forum, en blijkbaar zijn er goede ervaringen mee... maar ik mag hier op dit forum geen informatie hierover geven. 78fcbda102af7dbf50f215a92df56ff1.jpg Welke zenders krijg je nog meer dan de publieke omroep In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD. 3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR
Sverige Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Als je even zoekt kan je het wel vinden.... Dit is een overichtje wat ik van de shop gehaald heb. de link kan niet geplaatst worden wegens de regelgeving. De free channels hou je na iedere lading telkens weer voor 12 maanden, en wil je die dus voor altijd hebben zal je eens in de 12 maanden een extra pakket moeten kopen... Het makkelijkste lijkt me dan ook om gewoon te zorgen dat je 12 maanden "bijtankt", dat zal ook het voordeligste zijn per maand gezien. Mijn advies is ook om de "satwinkel" wat informatie te vragen hoe het precies zit... je zal waarschijnlijk wel Pools kunnen verstaan en spreken als je geinteresseerd bent in die paketten.... anders praten ze waarschijnlijk ook wel gewoon Duits hoorde ik. Hier zie je een overzicht van de paketten - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Prawo Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 (aangepast) Via deze link zie je het huidige zenderaanbod: http://telewizjanakarte.pl/tnk_hd/o_ofercie.html Early adapters van dit systeem kunnen zonder bijbetaling nog steeds kijken naar een basispakket uitzendingen in SD, met name TVP 1 en 2 Latere kopers en zij die dachten dat ze konden overstappen naar de programma's in HD zitten echter vast aan regelmatig moeten bijstorten als ze willen blijven kijken. Wil je t.z.t. veel meer kosteloos Pools blijven kijken dan het huidige al gratis aanbod van met name TVP Polonia, Info, Kultura en Historia dan kun je het beste het aanbod van Polsat doorspitten. Met enig gegoochel en op tijd bellen dat je iets niet meer wilt schijn je na anderhalf jaar abonnementsloos kunnen blijven kijken.Een en ander heeft volgens mij echt alleen zin als iemand ook Pools spreekt, want zo'n lector over buitenlandse programma's gaat al snel mateloos irriteren. 19 augustus 2014 aangepast door Prawo Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 ik was zelf in juni in Dresden (zoals jullie allemaal weten ligt dat tegen de poolse grens aan) met een DVB-S2-C-T TV toestel op de hotelkamer... Het kan aan mij liggen maar tijdens een half avondje zappen naar wat de Polen aanbieden, was ik erg teleurgesteld. Het merendeel hebben we hier ook via de NL providers, kabel of satelliet en IPTV (de zogenaamde internationale content) Het paytv film aanbod is (gezien de epg van meerdere dagen ook niet anders dan hier, misschien een maandje achter op ons) Met dat verschil dat er bij die Film zenders altijd een neuroot in 't pools doorheen praat (narrative heet dat ≃ een verteller die aangeeft wat er op beeld gebeurd en dat over de originele film-taal heen => ik werd misselijk ervan) of dat het programma echt gedubt is in pools (dat zijn er niet veel) en Audio origineel is een uitzondering op de film zenders HD filmzenders kon ik niet zien en of horen (zat niet in het abo in de hotelkamer smartcard) Dat die informatieve publieke zenders een aandeel met gewoon een originele poolse zender / omroep betreft is logisch. En ik kan me voorstellen dat je daarom als Pool in het Buitenland die zenders wilt zien. Film en entertainment is allemaal hetzelfde als hier. Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Sverige Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 dresden ligt een heel stuk dichter bij CZ dan bij PL.... maar waarschijnlijk stond er een grote antenne op het dak van dat Hotel.... Ik ben vroeger in DDR tijden heel vaak in Dresden, Leipzig en Karl-Marx-Stadt geweest... dus ik weet de afstanden wel zo een beetje... Wat dat "narrative" vertalen betreft, dat ken ik inderdaad heel goed... Ik heb dan ook liever gewoon het dubben zoals dat in Duitsland gebeurt, waar bepaalde acteurs ook vaste stemmen hebben. Het heeft er ook wel mee te maken dat als je een taal niet verstaat, het al gauw een gebrabbel gaat lijken wat irriteert... - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Prawo Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 (aangepast) Voor het kijken naar Poolse programma's kun je je het beste op Hotbird richten. De Poolse zenders op Astra gaan binnenkort verdwijnen. TVP verlässt Astra 19,2 Grad Ost Laut verschiedener polnischer Medienberichte wird der polnische TV-Veranstalter TVP die Astra-Satellitenplattform auf 19,2 Grad Ost zum Ende des Jahres räumen. Seit 2005 hatte der Veranstalter dort ein Programmpaket bestehend aus TVP1, TVP2 und mehreren Spartensendern übertragen. In Zukunft wird die Ausstrahlung nur noch über Hotbird 13,0 Grad Ost erfolgen. Das dort stationierte Satellitensystem hat sich in Polen als wichtigste Direktempfangspostion etabliert. Über Hotbird 13.0 Grad Ost sind sämtliche TVP-Sender schon heute zu empfangen.Zum Jahresende wird somit der komplette Transponder mit den Empfangsparametern 10 862 horizontal (DVB-S, Symbolrate SR 22 000, Fehlerkorrektur FEC 7/8) geräumt. Darauf finden sich unter anderem die frei empfangbaren Sender TVP Info, TVP Polonia, TVP Historia und TVP Kultura sowie zahlreiche verschlüsselte Programme des gleichen Veranstalters.Pikantes Detail: TVP Info und TVP Historia werden derzeit nur über Astra 19,2 Grad Ost uncodiert ausgestrahlt. Über die Eutelsat-Hotbirdposition 13,0 Grad Ost sind beide verschlüsselt und nur innerhalb der Pay-TV-Pakete Cyfrowy Polsat, NC+ oder TNK zu empfangen. Bron: DrDish 21 september 2014 aangepast door Prawo Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen