Ga naar inhoud


CanalDigitaal Monopoliopositie op de schotel !


-gast-
Ga naar oplossing Opgelost door Gast Mimisiku,

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie

..

Die commerciële zenders als de RTL's SBS6, Veronica, etc. zenden toch allemaal boelshit uit waarvan de hersen gaan krimpen!!!

En mijn oplossing om toch Ned 1, 2 en 3 (programma's met inhoud als zembla, Tegenlicht, Holland Doc, North Sea Jazz Festival, etc.) GRATIS te kunnen kijken Pedro Newbie is m.b.v. een digitale antenne!!!

 

Hahaha ... Pedro Newbie gratis en voor niks rechtse bal !!!

Lekker voor iemand met een kleine beurs ...

 

Je zal veel gekeken hebben gezien je kennis van de programmering en je reactie, het krimpt inderdaad je hersenen ;)

 

Wat is dan je probleem als je toch gratis en voor niks kan kijken, je roept eerst moord en brand

 

Is dit niet verplicht gratis uit te zenden i.v.m. rampen en calamiteiten?!!

Kan je hier iets tegen doen?

 

Feit is gewoon dat er vanaf 1 augustus betaalt moet worden voor de doorgifte, dan heb ik liever dat iedereen een beetje betaalt dan dat ik ook voor jou moet betalen met mijn basis HD pakketje.

Het is simpel, "voor wat, hoort wat" en anders moet je inderdaad gewoon digitenne kijken, gratis en voor niks ook voor jou kleine beurs.

 

Misschien is een baantje als paranormaal begaafde bij een van de door jou verfoeide zenders commerciële zenders iets, je schijnt in je kristallen bol aardig mijn politieke voorkeur te zien (alleen zit er een scheurtje in denk ik).

Life sucks....

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de stelling aanvult met "voor wat betreft de Nederlandse tv" heb je uiteraard helemaal gelijk!

Maar als je het algemeen stelt , lijkt het alsof je zonder canal digitaal geen tv gan kijken via de satelliet... en dat is helemaal niet waar. Er zijn veel meer zenders die je zonder CD kan bekijken dan mét.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ten aanzien van het monopolie is bepaald dat Canaldigitaal geen monopoliepositie heeft omdat je ook via de kabel, internet en DVB-T naar TV kan kijken.

Zo luidde de uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer maar eens om Nederlandse zenders via de kabel in het buitenland te bekijken.

Zonder Satelliet ontvangst van de Nederlandse satellte provider CanalDigitaal zat je nu alleen naar BVN te kijken.

En wat een paar kantoormussen daar in het verleden over hebben afgesproken lost je probleem niet op zonder CanalDigitaal

Dus belijk alles naar zijn waarde en ga niet alleen af op wat een paar klunsen in een ver verleden hebben vast gesteld.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je ook vindt van canal digitaal,hebben jullie al één voordeel wat wij niet hebben.Wil je niks te maken hebben met deze,dan kan je op andere aanbieders terecht voor jullie zenders waaronder bvb film1.

Hier in België,is het slechter gesteld,en moet je "echt" bij die ene zijn,die het exclusief uitzend.

Dus prijs je gelukkiger dan ons Vlaamse kijkers.

En hoeveel landen,hebben meerdere sat providers waar je,je kan abonneren.

Ik zou zo denken,dat belgie en Nederland te klein zijn voor meerdere sat spelers,zie in belgie naar het mislukt satelliet verhaal van mobistar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo wat ben je zielig. Het gras blijft ook altijd groener bij een ander.

Voor een paar jaar terug bestond er nog geen satelliet provider voor de Vlaamingen.

Dus geeft het de tijd, Keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd.

En als je wil en de centen er voor over hebt ritsel je een CanalDigitaal TOPHD pakket zolang je bij de Vlaamse provider niet terecht kan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...