Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

De reden dat ik hier terecht kwam is het volgende. Ik ben zo verzot op het geluid van mijn Creative Cambridge Soundworks, model DTT3500 Digital.

Het probleem is; het apparaat werkt goed, alleen het begon een soort van constante ruis/zoem te produceren wat ondragelijk is geworden.

Vraag is, weet iemand waar ik het apparaat kan laten repareren?

Ik heb eigenlijk twee identieke Creative en beide zijn op dezelfde manier het ruis/zoem geluid gaan produceren. Dus als ik ergens iemand kan vinden die mij hiermee kan helpen zou ik weer een gelukkig persoon worden met genoemde apparaten.

Alvast bedankt voor de hulp.

post-72900-0-36050000-1408452814_thumb.jpg

Geplaatst:

Wordt de ruis/zoem/brom niet veroorzaakt door het aangesloten toestel.?????

Koppel alle ingangsaansluitingen af, behalve de speakers. Als de brom nog aanwezig is, zit de fout in de versterker.

• Moderator
Geplaatst:

Rammelende transformatorkern?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik moet eerlijk zijn heb geen idee, heb geen weet van electronica.

Het enige dat ik weet is ik heb alle kabels losgekoppeld van het apparaat behalve de kabels naar de speakers.

Ik blijf een ruis/zoem geluid houden en daarnaast hoor ik van dat lichte poffende popcorn geluid door de speakers.

Maar moet er bij zeggen ik heb iemand gevonden die mij met het probleem wilt helpen. Ik stuur hem 1 ex. op en we gaan kijken of het euvel verholpen kan worden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...