enfield Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Neem je er een bankrekening bij, geef je je nieuwe bankrekeningnummergegevens keurig schriftelijk door aan CD en dan hoop je maar weer dat alles goed gaat. Kreeg keurig een briefje met de goede bankrekening retour. Maar dan gebeurt het: CD kan het maandelijkse bedrag niet incasseren. Gebeld met CD: eerste opmerking: u had niet voldoende saldo op uw rekening. Totale flauwekul: genoeg saldo. Ik werd aangeraden mijn bank te bellen. Deze liet mij weten dat CD de verkeerde code voor incasso had ingevoerd bij mijn bank. Weer brief geschreven met mijn bevindingen met een antwoordstrook aan CD. Denk je dat alles goed komt. Maar vandaag breekt mijn klomp. Krijg ik een brief, dat het niet gelukt is om openstaand saldo te incasseren met meteen de waarschuwing, dat als de incasso weer geweigerd wordt, zij de aansluiting per 11 sept. 2014 zullen verbreken. Ook gaan ze € 25,00 afsluitkosten in rekening brengen als de betaling niet tijdig bij hun op de rekening staat. Schandalige reactie CD! Jullie maken een fout en wentelen die af op een klant die al jarenlang van jullie diensten gebruik maken. En dan nog dit: één keer 45 minuten in de wacht gestaan en kreeg toen de mededeling: bel een andere keer maar terug. Opgehangen. Telefoonkosten 4x à € 1,00 per min. zijn uiteraard voor mijn rekening. Graag een reactie op deze site van CD!
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Volgens mij zit je dan op de verkeerde site, deze is niet van CD
vincent1971 Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Sterkte wens ik je. Er is een forum van CanalDigitaal. Even zoeken met google. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Johan45 Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Telefoon kosten zijn € 1,- per gesprek met daarnaast de kosten die door je telefoon provider berekend worden. Verder wel een exacte beschrijfing van de standaard manier van werken bij CanalDigitaal. Vult u rustig aan !!!
Moderator ceesv Geplaatst: 19 augustus 2014 Moderator Geplaatst: 19 augustus 2014 Meld je klacht via pm bij de Canaldigitaal webcare op het CD forum. Misschien krijg je een reactie van hun team. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Waarom niet op het forum de vraag stellen.? Of mag het alleen via PM zodat niemand weet heeft van een klacht.! Vult u rustig aan !!!
Gast KvR Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Het omzetten van een automatische incasso in een SEPA-incasso schijnt bij CD grotendeels te zijn gelukt. In ieder geval bij mij. Hier hadden andere bedrijven soms problemen. Maar met het inrichten van een nieuwe SEPA-incasso heeft CD blijkbaar nog een probleem. Ook bij mij. Ik heb vandaag dezelfde brief gekregen als enfield. Ik heb daarover al contact opgenomen met CD. Maar ik laat het er niet op aan komen. Mocht het openstaande saldo op de 27e weer niet worden afgeboekt, maak ik het op de 28e zelf over op hun rekening.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 De vraag stelen is prima maar om van CD hier antwoord te willen krijgen lijkt mij overdreven, dit is niet een door CD gevoerd forum, je kunt net zo goed een ingezonden brief in de Telegraaf zetten en daar vragen om een reactie.
Gerard 76 Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Gewoon je probleem op hun forum voorleggen. Niet gaan schelden maar gewoon netjes je verhaal doen. Zeker weten dat het opgelost wordt.
Johan45 Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Tuurlijk wordt het opgelost. CanalDigitaal ziet de bui al hangen als er geen oplossing naar tevredenheid komt. Als het niet goed komt heeft topic starter alvast een draadje om zijn ongenoegen verder toe te ligten. Vult u rustig aan !!!
grondstof Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Er is in de loop der jaren nog niets verandert bij CanalDigitaal. Ik heb 5 jaar terug het nieuwe bankrekening nummer doorgegeven vanwege het veranderen van bank. Dit was een ontzettend groot probleem voor de administratie van CD. Het leverde van hun kant stapels dreigende brieven naar mij toe. Van mijn kant af vele dure telefoontjes, het tarief was toen nog extra hoog. Uiteindelijk, na maanden mijn gelijk gekregen en ook de telefoon kosten voor een groot deel terug ontvangen. Altijd belachelijk gevonden dat zo een simpel iets als verandering van rekeningnummer zo een gedoe kan opleveren tot zwart beeld aan toe.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 augustus 2014 Moderator Geplaatst: 20 augustus 2014 Helaas kan je voor Canaldigitaal ook de naam van elk ander bedrijf invullen. Dat als troost, Canaldigitaal doet het niet beter of slechter als andere dienstverleners. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Kan ik niet met je eens zijn Cees. Ik weet natuurlijk niet hoe jij bij Duitse en France bedrijven behandeld wordt maar voor het gros van de Nederlandse bedrijven is het niet zo hopeloos gesteld als bij CanalDigitaal. Maar misschien moeten we CanalDigitaal zien als een Luxemburgs bedrijf, en hoe het in Luxemburg toegaat weet ik niet ... Vult u rustig aan !!!
Gast KvR Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Blijkbaar ben ik een uitzondering want het probleem met de mislukte incasso is al opgelost. Na de toch wat dreigende brief een vriendelijk mailtje naar de webcare van CanalDigitaal gestuurd, daarbij nogmaals de bankrekeninggegevens vermeld. Na 20 uur een reactie ontvangen en na nog eens 2 uur stond een aankondiging van hun incasso al in het overzicht van mijn bankrekening. En deze is sinds 1 augustus (begin van SEPA) niet eens meer in Nederland en lekker kosteloos.
Johan45 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Zo rond 29 augustus wordt je abonnement van je rekening afgeschreven. Als dat goed gaat weet je of de incasso van CanalDigitaal vlekkeloos verloopt. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen