Ga naar inhoud


Automatische incasso en administratie CD waardeloos


enfield

Aanbevolen berichten

Zo rond 29 augustus wordt je abonnement van je rekening afgeschreven.

Als dat goed gaat weet je of de incasso van CanalDigitaal vlekkeloos verloopt.

 

Maar via internetbankieren wordt het al vroeger aangekondigd. Bij mij staat in het rekeningoverzicht van de bank al sinds gisteren (20e) dat de afschrijving op de 27e zal worden uitgevoerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eind goed, al goed.

Vandaag ontving ik een email van CanalDigitaal. 

 

Om mijn probleem op te lossen hebben ze een handmatige wijziging uitgevoerd, waardoor de automatische incasso goed zal verlopen.

Deze wijziging wordt van toepassing in de komende incasso: 27-08-2014.

 

Met excuses voor het ongemak dat ik heb ondervonden.

 

Hartelijk dank CD. Overigens zou het prettiger geweest zijn als ze deze handeling eerder zouden hebben uitgevoerd: dat zou me veel onlustgevoelens

bespaard hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar via internetbankieren wordt het al vroeger aangekondigd. Bij mij staat in het rekeningoverzicht van de bank al sinds gisteren (20e) dat de afschrijving op de 27e zal worden uitgevoerd.

 

En dat is vandaag inderdaad gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ook wel rijkelijk vroeg zijn 5 dagen voor het einde van de maand!

 

Nee, CanalDigitaal schrijft het bedrag altijd af op de 27e van de maand, of de eerste daaropvolgende werkdag. Zo staat het onder andere op het smartcardovernameformulier:

 

 

 

Uw IBAN-rekeningnummer zal op de 27e van de maand (of de eerste werkdag daaropvolgend) gedebiteerd worden per Europese incasso.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je wel, bij mij doen ze het goed en schrijven nooit voor de 28ste af.

 

Dan heeft mijn oude bank toch nog één voordeel ten opzichte van mijn huidige. Maar ik ga desondanks niet naar ze terug.

aangepast door KvR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds de toen nog Nederland 1,2 en 3 hetende zenders via de schotel gingen uitzenden, heb ik al een abo.

Later aangevuld met €5.-- p.m. HD pakket en gelukkig nooit een probleem gehad.

 

Hoe velen met mij, is niet te achterhalen, want die klagen natuurlijk niet.

 

Het is echt niet alleen CD die in de fout gaat, anderen zoals KPN, de elektriciteit firma's en noem ze maar op, 

allemaal is het hommeles.

 

Casseren gaat meestal wel goed, maar dan...!!.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het  is echt niet alleen CD die in de fout gaat....

Casseren gaat meestal wel goed, maar dan...!!.

Casseren: Het vernietigen van een uitspraak van een lagere rechter door de Hoge Raad.

 

?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...