Gast KvR Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Zo rond 29 augustus wordt je abonnement van je rekening afgeschreven. Als dat goed gaat weet je of de incasso van CanalDigitaal vlekkeloos verloopt. Maar via internetbankieren wordt het al vroeger aangekondigd. Bij mij staat in het rekeningoverzicht van de bank al sinds gisteren (20e) dat de afschrijving op de 27e zal worden uitgevoerd.
Johan45 Geplaatst: 21 augustus 2014 Geplaatst: 21 augustus 2014 Dan mag je er van uit gaan dat het goed komt. Wel zo fijn dat je bank een vooraankondiging doet. Bij mijn ING rekening zie ik dit ook, alleen de melding van de afschrijving van CanalDigitaal ontbreekt maandelijks. Vult u rustig aan !!!
enfield Geplaatst: 25 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 25 augustus 2014 Eind goed, al goed. Vandaag ontving ik een email van CanalDigitaal. Om mijn probleem op te lossen hebben ze een handmatige wijziging uitgevoerd, waardoor de automatische incasso goed zal verlopen. Deze wijziging wordt van toepassing in de komende incasso: 27-08-2014. Met excuses voor het ongemak dat ik heb ondervonden. Hartelijk dank CD. Overigens zou het prettiger geweest zijn als ze deze handeling eerder zouden hebben uitgevoerd: dat zou me veel onlustgevoelens bespaard hebben.
Gast KvR Geplaatst: 27 augustus 2014 Geplaatst: 27 augustus 2014 Maar via internetbankieren wordt het al vroeger aangekondigd. Bij mij staat in het rekeningoverzicht van de bank al sinds gisteren (20e) dat de afschrijving op de 27e zal worden uitgevoerd. En dat is vandaag inderdaad gebeurd.
Johan45 Geplaatst: 27 augustus 2014 Geplaatst: 27 augustus 2014 En dat is vandaag inderdaad gebeurd. Welke bank heb je. Mijn ING rekening geeft geen vooraankondiging bij CanalDigitaal. En er is vandaag nog geen afschrijving van het CanalDigitaal abonnement. Zou ook wel rijkelijk vroeg zijn 5 dagen voor het einde van de maand.! Vult u rustig aan !!!
Gast KvR Geplaatst: 27 augustus 2014 Geplaatst: 27 augustus 2014 Zou ook wel rijkelijk vroeg zijn 5 dagen voor het einde van de maand! Nee, CanalDigitaal schrijft het bedrag altijd af op de 27e van de maand, of de eerste daaropvolgende werkdag. Zo staat het onder andere op het smartcardovernameformulier: Uw IBAN-rekeningnummer zal op de 27e van de maand (of de eerste werkdag daaropvolgend) gedebiteerd worden per Europese incasso.
Johan45 Geplaatst: 27 augustus 2014 Geplaatst: 27 augustus 2014 Zie je wel, bij mij doen ze het goed en schrijven nooit voor de 28ste af. Vult u rustig aan !!!
Mojo Geplaatst: 27 augustus 2014 Geplaatst: 27 augustus 2014 Bij mijn schoonmoeder doen ze het nog beter..... helemaal niet.... You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Johan45 Geplaatst: 27 augustus 2014 Geplaatst: 27 augustus 2014 Ze zijn zeker gek op schoonmoeder Mojo. Vult u rustig aan !!!
Gast KvR Geplaatst: 27 augustus 2014 Geplaatst: 27 augustus 2014 (aangepast) Zie je wel, bij mij doen ze het goed en schrijven nooit voor de 28ste af. Dan heeft mijn oude bank toch nog één voordeel ten opzichte van mijn huidige. Maar ik ga desondanks niet naar ze terug. 27 augustus 2014 aangepast door KvR
Emekli Geplaatst: 28 augustus 2014 Geplaatst: 28 augustus 2014 Sinds de toen nog Nederland 1,2 en 3 hetende zenders via de schotel gingen uitzenden, heb ik al een abo. Later aangevuld met €5.-- p.m. HD pakket en gelukkig nooit een probleem gehad. Hoe velen met mij, is niet te achterhalen, want die klagen natuurlijk niet. Het is echt niet alleen CD die in de fout gaat, anderen zoals KPN, de elektriciteit firma's en noem ze maar op, allemaal is het hommeles. Casseren gaat meestal wel goed, maar dan...!!. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Moderator ceesv Geplaatst: 28 augustus 2014 Moderator Geplaatst: 28 augustus 2014 Het is echt niet alleen CD die in de fout gaat.... Casseren gaat meestal wel goed, maar dan...!!. Casseren: Het vernietigen van een uitspraak van een lagere rechter door de Hoge Raad. ? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Emekli Geplaatst: 28 augustus 2014 Geplaatst: 28 augustus 2014 Inderdaad, moet met een k. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Moderator ceesv Geplaatst: 28 augustus 2014 Moderator Geplaatst: 28 augustus 2014 Eh.... http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=kasseren&lang=nn#.U_9I2WNQQbM Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 28 augustus 2014 Geplaatst: 28 augustus 2014 Incasseren gaat ze bij mij niet goed af. Ik zie een onterechte aanmaning komen ... Onterecht omdat ik de openstaande nota zelf ga overmaken. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen