Sat_marc Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Ik wil de opgenomen programma's op de harde schijf catalogiseren. Daarvoor wil ik een mediabibliotheek gebruiken die de .ts-bestanden en bijbehorende meta-bestanden kan inlezen en sorteren. Ook wil ik de mediabibliotheek kunnen exporteren naar Excel. Ik heb al gekeken naar Winamp en Mediamonkey. Die lijken standaard geen .ts-bestanden te importeren. In VLC zie ik geen mediabibliotheek en onder metadata staat niets als ik een .ts-bestand afspeel. Kent iemand een mediabibliotheek die .ts-bestanden met metadata kan inlezen? Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 ja maar wat voor kassie heb je als receiver staan? Orlando in Love Japanese Breackfast
Sat_marc Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2014 Het gaat om een ET9500 met een 320 Gb interne schijf (overgezet uit een DM800) en een 3 Tb externe USB-schijf. Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 aha, hier tot en met post # 12 heb je enkele suggesties er zijn er nog meer die ik NOOIT geprobeerd of getest heb hoe je een mediabibliotheek wil zien kan ook invalshoek zijn om per zoek opdracht zo een te vinden Orlando in Love Japanese Breackfast
Sat_marc Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2014 Bedankt voor je suggesties. Misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest. Het gaat me niet zozeer om een plugin voor een mediaspeler in de ET9500. Het gaat me meer om de gegevens van de opname zoals de inhoud van het programma die in het meta-bestand staat, de duur, opnamedatum, zender etc. Het zijn de gegevens die je ziet als je met Open Webif naar Opnames gaat. Je krijgt deze informatie dan per subdirectory in je pc-scherm te zien. Dat wil ik graag importeren in een mediabibliotheek. Daarna wil ik de gegevens ook kunnen exporteren naar Excel. Zo kan ik mijn opnames eens ordenen. Vergelijk het met het inlezen van ID3-tag's van mp3'tjes in Winamp of Mediamonkey. Helaas kun je in deze programma's geen .ts-bestanden met metadata inlezen. De mediabibliotheek van VLC voldoet niet, heb ik net ontdekt. Ik zoek dus een mediabibliotheek op de pc die metadata van .ts-bestanden kan importeren (en eventueel kan streamen). Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
De_Perre Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 xbmc? kan je op de PC instaleren, geen idee hoe de '.ts' en bijhorende subbestanden (in geval opnames groter zijn dan 4GB) precies ondersteund worden... [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen