Sprietje Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 (aangepast) M7 Group heeft voor klanten van de tv-aanbieders CanalDigitaal en TV Vlaanderen nieuwe fastscanzenderlijsten via de satelliet beschikbaar gesteld.De fastscanzenderlijsten zijn verkrijgbaar via de Astra1-satelliet. Enkele HD-satellietontvangers – waaronder de door M7 Group zelf op de markt gebrachte modellen – kunnen de nieuwe fastscanzenderlijsten ook via de Astra3-satelliet geïnstalleerd worden. In de nieuwe zenderlijsten zijn de namen van de landelijke tv- en radiozenders van de publieke omroep gewijzigd. De publieke omroep heeft op 19 augustus alle zendernamen onder de merknaam NPO ondergebracht. Nederland 1 heet hierdoor bijvoorbeeld voortaan NPO 1. Bron Totaal TV.Lees ook op de site van CanalDigitaal, zie: http://www.canaldigitaal.nl/nieuws/nieuwe-naam-ned1-2-3/ 19 augustus 2014 aangepast door Sprietje
Alfons Verbiest Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Ik zag dat het nog steeds lijst 21 is, maar de namen zijn wel aangepast naar NPO.
erwin05-verwijderd Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Nieuwe fast scan, leverd nog steeds geen nieuwe naam.
Johan45 Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Mijn Dreambox heeft de nieuwe namen zonder iets te moeten doen zelf aangepast... Vult u rustig aan !!!
erwin05-verwijderd Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Mijn solo ook, alleen in de fast scan lijst staat er nog NED1,2,3 HD. Er staat toch dat er een nieuwe fastscanlijst beschikbaar is gesteld, maar waar is die dan????
Johan45 Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Voor de meeste CanalDigitaal decoders op de Astra 19.2 en een klein aantal van de CanalDigitaal decoders kan de zenderlijst sinds kort via Astra 19.2 en/of 23.5 inladen. Jouw VU kan de lijst al heel lang via de twee eerder genoemde satellieten inladen. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen