Ventura Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Zie mijn vorige topic: http://www.sat4all.com/forums/topic/339645-wederom-weer-geen-beeld-bij-canal-digital-geen-kaartupdate/?hl=ventura Ja hoor. Het is weer zo ver. Canal Digitaal zit weer te klooien met mijn kaart. 3 maanden probleemloos tv kijken en nu weer gezeik mee. Stelletjes <censuur> violen bij Canal Digitaal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Ik begrijp de toegevoegde waarde niet om een deel 2 van een topic met dezelfde naam aan te maken en dan nog met een inhoud waar ik althans niets mee kan. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 19 augustus 2014 Moderator Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Je hebt ons nooit deelgenoot gemaakt hoe het de laatste keer is afgelopen, dus wat wil je nu met dit onderwerp? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gps Geplaatst: 19 augustus 2014 Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 En heeft CD snel gereageerd op 27 april en de oplossing? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ventura Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Oeps.. Technische dienst van CD heeft wat gedaan. Wat het was geen flauw idee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 19 augustus 2014 Moderator Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 Wel, dan weet je wat je te doen staat. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ventura Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2014 (aangepast) Ik zal ook nooit kunnen begrijpen waar het steeds zo is. Steeds het <censuur> met mijn canal digtiaal kaart. 19 augustus 2014 aangepast door Ventura Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen