Ga naar inhoud


Weergave Picon


intruder

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb mijn picons van NED1,2,en 3 aangepast naar NPO1, 2 en 3. Maar nu krijg ik ze niet meer te zien in de balk onderin het beeld, en ook niet in de Cool TV Guide. Snap er niks van heb alle picons al eens verwijderd van de USB stick verschillende skins geprobeerd maar niks helpt. Ook de zenderreferentie is goed. Draai met de laatste VTI 7.0.

 

 

Bij voorbaat dank voor de info.

 

Intruder

aangepast door intruder

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet je zeker dat je voor NPO1 de volgende naam aan je licon hebt gegeven : 1_0_19_5225_C99_3_EB0000_0_0_0.png.

Heb je hem met of zonder extensie opgeslagen o.i.d.?

 

Heb je de oude met dezelfde naam ook verwijderd?

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je zeker dat je voor NPO1 de volgende naam aan je licon hebt gegeven : 1_0_19_5225_C99_3_EB0000_0_0_0.png.

Heb je hem met of zonder extensie opgeslagen o.i.d.?

 

Heb je de oude met dezelfde naam ook verwijderd?

Heb dezelfde naam als hierboven vermeld, en heb ook de oude verwijderd......en het vreemde is in het LCD scherm op de box zelf wordt hij wel goed weergegeven!

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat je directory pad wel juist bij beide ? Voor het LCD blijkbaar wel.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de picon ligt het niet, die wordt correct op mijn dm weergegeven.
De picon heeft wel de zenderreferentie van NPO1 HD.

 

NPO1 (SD) zenderreferentie
1_0_1_FAB_451_35_C00000_0_0_0

 

NPO1 HD zenderreferentie
1_0_19_5225_C99_3_EB0000_0_0_0

 

Kan het zijn dat je ook eens de CD fastscanlijst gebruikt hebt. Daar hebben sommige zenders een andere

kanaalreferentie.

 

Fastscan zenderreferentie NPO1 HD
1_0_1_5225_C99_3_EB0000_0_0_0
(Probeer het ook eens met deze referentie)

aangepast door icesat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik altijd de zenderlijsten van icesat.

 

1_0_1_5225_C99_3_EB0000_0_0_0     Werkt ook niet.

aangepast door intruder

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

is nochtans de juiste info.Ben je zeker dat er geen spatie staat achter de piconnaam ? Of het formaat van je picon is verkeerd.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er nu eerst een lege lijst ingezet ( eerst opnieuw opgestart ) toen weer een nieuwe zenderlijst....alle picons er opnieuw in gezet....maar nog steeds niks......het vreemde is ik zie ze wel in het LCD scherm.....en in Cool TV Guide staan ze wel boven in het beeld maar niet naast de zender regel ( zie foto )

post-31482-0-76820600-1409068831.jpg

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes die doet het, maar als ik die van mij in Photoshop bekijk zijn ze ook 8-bit.

 

Gelukt.....stonden op RGB......nu naar geïndexeerde kleuren omgezet.

 

Bedankt voor de hulp 

aangepast door intruder

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...