Ga naar inhoud


zenderlijst 1010 lukt niet


RobinHood

Aanbevolen berichten

Patch vd 1010 (bedankt voor het mailen!) gaat probleemloos naar binnen. Bij de kanalenlijst echter geeft ontvanger een foutmelding; dezelfde als toen ik de FW vd 1000 naar binnen wou spelen. Is het anderen wel gelukt om de zenderlijst naar binnen te gooien????

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de 1010 wilt voorzien van een nieuwe zenderlijst, moet je de instellingen van het programma waarmee je werkt veranderen.

Ik werk met ufdedit, hier moet je de flash instellen op 2 mb en het aantal satelieten op 40 instellen. Het aantal satelieten moet ook daadwerkelijk 40 zijn(de linkerkolom) anders werkt het niet.

Als het niet lukt wil ik je wel een goed werkende zenderlijst sturen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ik heel leuk vinden, zo'n zenderlijst. Heb reeds bij config op 40 geklikt en flash 2 Mhz. Maar kan nog niet veel doen. Kan het komen dat mijn editor (nog) niet geregistreerd is??Duurt een paar dagen bij Wolfgang.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk is toch alles gelukt. Het blijkt dat ik met de setedit van Wolfgang probleemloos kant en klare lijsten naar binnen werk. Ook via Human gaat goed, totdat je de 42-42 lijst van petje pakt. Die bewerkt, met Human omgetoverd, maar niet goed naar binnen. Het blijkt dat dan in setedit de verkeerde transponders bij de satellieten staan.Of dit ligt aan de laatste lijst van pet(denk ik niet) of aan setedit. Of mischien ook wel aan de combinatie. Ik vond op een duitse site precies de lijst die ik nodig had. Op die site staan ook 2 patches voor de 1010. Bij de ene wekt x-zone niet, bij de laatste wel.(1 oktober)

Wat heb ik toch leuk werk en hobby !!

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...