Ga naar inhoud


Shuffelen van een 500-tal MP3 songs


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Mijn ET-8000 draait nu op volle toeren (mooi spul hé) en ik heb een vraagje.

 

Ik heb op de HDD in "media/HDD/Onze Music" een 500-tal MP3 songs gezet.

Die kan ik perfect laten afspelen.

Eén probleem : ik niet weet hoe ik die hele lijst ge-shuffeled kan laten afspelen.

 

Heeft iemand een ideetje ?

aangepast door Pluizebol

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet uit mijn hoofd of-ie dat kan maar probeer Merlin Music Player eens.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet uit mijn hoofd of-ie dat kan maar probeer Merlin Music Player eens.

 

Ik krijg die Merlin tovenaar voor het ogenblik niet gedownload : iets van "voor het ogenblik niet beschikbaar" of zo.

 

Maar intussen heb ik wel iets gevonden :

Wanneer ik de hele lijst met MP3s op mijn beeldscherm heb, druk ik op MENU en dan INSTELLINGEN.

De eerste regel laat mij een volgorde kiezen (alfabetisch up of down, datum, ... en ook WILLEKEURIG).

Die WILLEKEURIG doet het.

Telkens wanneer ik die setting herhaal verandert de volgorde.

Nadeel : telkens wanneer die volgorde begint op de zenuwen te werken moet die setting dus opnieuw gedaan worden.

Dat helpt in alle geval al een heel stuk, maar het is nog geen echte shuffle die bij elke start van het afspelen van die 500 MP3s het zaakje opnieuw doorheen rammelt.

 

Het is niet helemaal wat ik zoek : een echte shuffle die telkens weer her-shuffelt wanneer ik mijn 500 MP3s wil afspelen.

Maar hier is mee te leven.

 

Ik weet niet of dit een beetje duidelijk was, ik verstrek graag meer uitleg indien nodig.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is mooi, ik wist niet dat die volgorde ook al kon, misschien pas onlangs toegevoegd en ik heb al een hele tijd geen update gedaan.
De Merlin MP3 Player kan wel wat jij wilt denk ik, er wordt in ieder geval op hun site wel iets over gemeld.

Daar is de plugin ook te downloaden voor handmatige installatie.

100% zeker weet ik niet of deze ook werkt op de ET8000 i.v.m. veel nieuwere kernel dan op mijn ET9500.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...