Ga naar inhoud


Ik ben nog even snel een nieuw stofzuiger halen.


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Zal je net zien dat die op 2 september 2017 gestolen wordt door een wanhopige stofzuigert

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ik weet niet of iedereen een Kriby een goed idee is.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kirby_Company

 

De grootste verbruiker in huis is nog steeds de koelkast.

Of je nu een stofzuiger van 2 kilowatt gedurende een uur per week gebruikt of een zuiniger model 1,5 uur per week, de besparing van 25 kWh/jaar zal niet echt een verschil uitmaken.

Het gemiddelde verbruik per huishouden is 3.500 kWh/jaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een S8 met 2.200 Watt onder de motorkap

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of iedereen een Kriby een goed idee is.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kirby_Company

 

 

 

Helemaal eens, wij hebben ook eens zo'n demo gehad, maar het was vooral de herrie (en uiteraard de prijs!) waardoor we niet gekocht hebben. De demonstratice was daarna ook een beetje boos ;-)

Maar de herrie was net of er een straaljager in huis opsteeg!

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmiddag deze alvast gekocht voor reserve als het doorgaat met die zuigers

Krijg je die samen met Eucalipta?

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een kromme wassen neus eu regel....

 

Een klant van mij had 2 jaar terug een nieuw reclame bord, met subsidie omdat het led was, ze kregen bijna geld toe, het oude bord hing ineens op de loods verderop.

 

Toen ik een jaar of 14 terug nog witgoed verkocht was het hoogste vermogen 1400 watt. Ik denk ook dat die vermogens zo hoog zijn omdat het verkoopt, en omdat het een compensatie is voor een structurele ontwerpfout in slede stofzuigers. Een ketel stofzuiger werkt veel efficiënter.

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal je net zien dat die op 2 september 2017 gestolen wordt door een wanhopige stofzuigert

 

Ik heb Bart (ons pitbull konijn) alvast gewaarschuwd, laat hij iemand ongevraagd naar binnen dan staat hij zelf met kerst op tafel. 

Dus denk dat zo'n wanhopig iemand vanaf nu geen schijn van kans maakt   ;)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een S8 met 2.200 Watt onder de motorkap

 

Wil je een echt goede neem dan gewoon een centraal stof afzuig systeem.

Daar kan geen gewone stofzuiger tegenop omdat alle lucht al naar buiten wordt geblazen zodat er ook minder fijn gefilterd hoeft te worden wat de zuigkracht alleen maar ten goede komt. Verder heb je in een huis meestal maar 3 of 4 aansluitpunten nodig zodat het ook vrij eenvoudig is te monteren en dat ding wat lawaai maakt verstop je ergens in de berging oid.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is uiteraard niet alleen hoeveel Watt een stofzuiger gebruikt, wat belangrijk is...  Ik heb de veel belangrijke Zuigkracht vergeleken... Want ook daar zit vaak een groot verschil in... de ene stofzuiger van bv 2 000 Watt heeft veel minder zuigkracht dan een andere die evenveel stroom gebruikt... het is dus zoals altijd goed uitkijken... :)

 

post-39968-0-98357700-1408864945_thumb.jpg

 

 

 

Ik heb ooit eens een centrale stofzuiger in een vakantiehuis in Noorwegen gehad... en in eerste instantie lijkt dat wel handig, maar dat viel mij tegen.

Het fijne was dat de "uitlaat" naar buiten ging, en je dus niet de warme stofzuigerlucht in je kamer krijgt... maar ik vond het een ontzettend gedoe met die lange slang... ook om dat ding dan weer op te bergen was niet handig. Ik ben geen fan van centrale stofzuigersystemen... maar ben wel blij dat ik er mee gewerkt heb, omdat ik nu weet waarover ik praat.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...