Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een update doe komt er een update te staan enigma 2 3.0+ git enz doe ik deze updaten komt er te staan metrix skin updaten op een gegeven moment staat er 2 vernieuwde pakketen geïnstalleerd. Druk op ok om door te gaan. En dan reboot. Klaar zou je denken.

Maar als je dan op software update drukt begint het weer van voren af aan.

Als ik een nieuwe nightly image wil downloaden op mijn PC krijgt deze de download niet af blijft steeds hangen op enkele seconden nog 0,1 MB. Hebben jullie dit ook ?

Geplaatst:

Als ik een nieuwe nightly image wil downloaden op mijn PC krijgt deze de download niet af blijft steeds hangen op enkele seconden nog 0,1 MB. Hebben jullie dit ook ?

als eerste zou ik die PC gewoon eens lekker schoon rauzen

daar staat natuurlijk teveel rotzooi op

als een download afbreekt op de laatste seconden... TJA

dan zou ik die firmware downloaden en uitpakken op het medium waar je mee wilt flashen

dan zou ik lekker vers flashen op de aller nieuwste versie (en dus zonder update van een oude naar een nieuwe versie)

Lovers In Paris

Jacob Gurevitsch

Geplaatst: (aangepast)

Als ik een update doe komt er een update te staan enigma 2 3.0+ git enz doe ik deze updaten komt er te staan metrix skin updaten op een gegeven moment staat er 2 vernieuwde pakketen geïnstalleerd. Druk op ok om door te gaan. En dan reboot. Klaar zou je denken.

Maar als je dan op software update drukt begint het weer van voren af aan.

Ik heb via telnet een update gedaan en daar is gebleken dat het in de pd1loi-hd-full skin zit. Deze heb ik verwijderd en nu gaat alles goed.

Downloaden op de PC:

Wat de computer betreft deze is geheel schoon dus daar kan het niet aan liggen. Ik denk dat het aan de site van ATV ligt.

aangepast door maja
Geplaatst:

Al eens bij iemand anders op een pc proberen te downloaden van de downloadsite?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...