Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Microsoft gaat in Windows 9 de desktopomgeving helemaal schrappen van tablets en andere apparaten die volledig kunnen draaien op de nieuwere tegelomgeving. Desktopgebruikers krijgen die tegelomgeving juist niet meer voorgeschoteld.

Bron: http://www.nu.nl/tech/3861005/microsoft-schrapt-tegelomgeving-desktop-in-windows-9.html

Het heeft even geduurd maar nu zijn ze er dan zelf ook achter. Dat W8 is en blijft een gedrocht.

En Windows tablets gaat het niet worden dus daar blijf ik ook van verschoond.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Klopt het liefste heb ik linux maar daar draait de helft van de programmas niet op.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Ik vraag mij af of je gratis kunt upgraden van Windows 8.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11.

Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.

Geplaatst:

Het zijn geruchten! 

In de genoemde link staat niets nieuws. Je ziet dat live tiles een ander plekje krijgen.....  in het start menu (als je de desktop gebruikt)

Waarschijnlijk komt er 30 september een preview uit dus dan kunnen we eens gaan snuffelen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Klopt het liefste heb ik linux maar daar draait de helft van de programmas niet op.

Maar wat er wel op draait loopt perfect en is ook de moeite waard ;)

En voordat je het aan het draaien hebt ben je weer lekker ouderwets aan het hobbyen!

• Beheerder
Geplaatst:

Dat een windows tablet of windows phone niets is/wordt, vind ik veel te kort door de bocht. Ik ben zelf geen grote windows fan, maar de windows 8 phone en tablet vind ik juist erg goed gemaakt.

Het is het windows desktop waar iedereen moeite mee heeft omdat Microsoft de essentiële fout heeft gemaakt om een mobile device en een desktop PC over 1 kam te scheren.

Op een desktop werkt dat simpelweg niet (exact) zo en dat zien ze nu eindelijk zelf ook in.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik vind het prima dat ze naar het publiek "luisteren" hoewel ik totaal geen problemen heb met de tegels maar dat weten jullie wel ;)  Ze hebben in Windows 8 de gadgets weggehaald, hopelijk krijgen we iets van widgets terug want een kale desktop met alleen een startmenu vind ik zonde van de niet benutte ruimte. Nou in ieder geval dat je desktop of wat dan ook zelf kunt samenstellen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

@theparasol binnenkort ga ik eens inventariseren wat ik gebruik en kijk ik of alles ook op ubuntu draait.

Maar voor dat soort dingen is een ander forum voor.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...