Ga naar inhoud


Extra kaart: gelijktijdige streams


sat4me

Aanbevolen berichten

Zit met de volgende vraag. Heb een Entertainment HD abo en die zit in de decoder in de woonkamer. Nu wil ik dat zo laten en een extra kaart aanvragen om in een TVheadend met OScam oplossing centraal opnames en tv te regelen voor andere clients in huis. Zo kan ik de hoofdkaart ook meenemen naar vakantiehuisje enzo.

 

Nu lees ik op dit forum wel wat mensen waarvan de kaart is geblokkeerd doordat de cardsharing vermoeden... Dat wil ik uiteraard voorkomen, dus vraag 1 is, mag mijn idee eigenlijk wel? Vraag 2 is mbt het aantal gelijktijdige streams. Ik lees ook op wat plekken dat ze het kunnen limiteren tot 2 streams. Betekent dit dat het standaard gewoon op 4 staat of staat een tweede kaart altijd op 2 streams?

 

En ALS ze zouden blokkeren, blokkeren ze dan 1 kaart of ben je meteen compleet de klos? Snap dat dit geen zekerheid is, maar wellicht zijn er algemene ervaringen hieromtrent.

 

BTW, ik gebruik nu al DVB-C icm Tvheadend, echter nog geen OScam. Als ik zorg dat OScam vanuit WAN niet zichtbaar is dan zouden er toch eigenlijk geen mogelijkheden moeten zijn om dat uberhaupt te herkennen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je hoofdkaart meenemen naar je vakantie huis mag.

Je tweede kaart is alleen voor thuis gebruik, delen is men niet blij mee bij CanalDigitaal, liever verkopen ze een derde kaart maar intern sharen is niet verboden.

Als je router dicht getimmerd is, dus geen poorten openzetten, weet niemand buiten wat jij binnen uitspookt.

Kaarten die in het verleden betrapt werden op internet, ik laat in het midden of ze gebruikt werden om te sharen, werden uitgeschakeld.

Andere kaarten op hetzelfde adres worden ongemoeid gelaten. Of dit een garantie voor de toekomst is is onbekend.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat maakt geen verschil, en als het wel zo zou zijn, wat dan nog...

Ooit wel eens controle gezien van een rijks ambtenaar die controleert of je de juiste kaart in je ontvanger hebt.?

 

Let wel op dat je een kaart koopt zonder betaling achterstand, daar willen ze wel eens moeilijk over doen in het verleden.

Als je een slimme medewerker treft dan beseffen ze dat een nieuwe klant geld opbrengt en dat begint langzamer hand bij de CanalDigitaal medewerkers door te dringen. 

Neemt niet weg dat een kaart met overname formulier ingevuld door beide partijen de voorkeur geniet.

Met het cardnummer kan je een heractivatie aanvragen, geeft dit geen probleem en krijg je geen verzoek om contact op te nemen is in de regel de kaart goed om opnieuw te gebruiken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wederom dank. Wat betreft hoeveelheid gelijktijdige streams maakt me dit wel uit, aangezien je volgens mij op de extra kaart maximaal Family HD kan krijgen. Ik wil de hoofdkaart met Entertainment HD dus in de woonkamer houden en de Family (met 4 streams) is genoeg voor de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe regel bij CanalDigitaal is dat je een gelijkwaardig abonnement op je tweede kaart krijgt.

Heeft je hoofdkaart het Entertainment HD pakket dan krijg je op je tweede kaart het Entertainment pakket voor € 4,50.

Via mijn CanalDigitaal kan je als je dat zou willen op je tweede kaart een HD abonnement voor € 5.- afsluiten, dan heb je een volwaardig alternatief voor je hoofdkaart.

Genoemde bedragen zijn per maand en tot de volgende prijsverhoging.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu snap ik het niet helemaal meer. Even een quote van CD site:

 

Indien je nu kijkt naar ons Basis(HD)-pakket, dan ontvang je op je 2e of 3e tv-aansluiting het Basis-pakket (*) voor € 4,50 extra per maand. Kijk je naar ons Familie(HD)- of EntertainmentHD-pakket, dan krijg je het Familie-pakket voor € 4,50 extra per maand.

 

Dit strookt niet helemaal met wat jij zegt. Verder heb je het over een HD abonnement van 5 euro per maand, waar ik ook geen rekening mee gehouden had. Betekent dus dat je op je tweede kaart standaard geen HD krijgt? Als ik het hierboven letter voor letter lees lijkt het daar inderdaad op, wel beetje misleidend...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe regel is blijkbaar nog niet doorgedrongen tot de web site van CanalDigitaal.

Of het moet alweer zijn teruggedraaid door de jongens en meisjes die er zamen maar niet uit kunnen komen.

Wat wel klopt is dat je geen HD krijgt op je tweede en derde kaart.

Tenminste, het klopt natuurlijk niet dat je tweede kaart niet gelijkwaardig is aan je eerste kaart.

Maar zo zijn de regels door de jongens en meisjes van CanalDigitaal die in haar voordeel heeft beslist...

Een tweede en derde tv is gewoonweg te duur ten opzichte van de concurrentie.

Het is niet voor niets dat veel gebruikers met een gezin een andere provider kiezen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Met extra kaart alleen Basis of Familie zonder HD (is al jaren zo) en sinds 1 augustus ook geen NED1-2-3HD. Indien wel HD gewenst: + €5,00 per maand.

Waar staat die nieuwe regel?

 

  Welke zenders krijg je en wat zijn de kosten?

Kijk je graag tv op de slaapkamer? Of wil je ook tv kunnen kijken in de keuken? Dat kan! Kies hier hoeveel tv's je extra wilt aansluiten en welke ontvangers je erbij wilt bestellen. In tegenstelling tot de ontvanger voor de eerste tv (die krijg je gratis in bruikleen), koop je de ontvangers of insteekkaarten voor je tweede en derde tv-toestel. De zenders die je op de tweede of derde tv kunt bekijken zijn niet hetzelfde als de zenders van het abonnement op je eerste tv (via je hoofdsmartcard). Hieronder vind je de zenders en abonnementskosten die horen bij elke extra smartcard die je bestelt.

 

Zenderpakket eerste tv Basis Familie, Entertainment of Top Prijs per maand, per extra smartcard: € 4,50 € 4,50 Registratiekosten: € 9,95 € 9,95 U kijkt via de extra smartcard(s) naar: Basis-pakket Familie-pakket

Natuurlijk ontvang je op alle extra tv's ook alle vrij te ontvangen zenders. Als je in de tab 'zenders' de optie 'Britse zenders' hebt gekozen, ontvang je bovendien alle extra vrij te ontvangen Britse zenders. Voor een overzicht van alle zenders, download onderstaande zenderoverzichten (pdf).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...