Ga naar inhoud


VU+Solo2 hoe 1 zender opnemen en een ander kijken?


William007
Ga naar oplossing Opgelost door wiz,

Aanbevolen berichten

Beste jurgen,

 

Nogmaals,

 

Ik val jou of iemand anders niet aan, maar schijnbaar voel je eigen aangesproken.

En dat is nou net wat ik niet wilde.

 

Maar denk dat het verstandig is hiermee op te houden en wil je toch bedanken voor je hulp die je heb geboden naar mij.:-)

 

Met vriendelijke gr,

 

William

Triax 90cm Multikop rail 3x iverto ultra black twin 1x inverto ultra black quad 2x 4/1 diseqc

VU+ Solo2 + DM800HD se Openpli4 cccam 2.30

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waarom moet er een slotje op? Het topic niet weggekaapt? Je bepaald nogal veel.

Is je topic ook niet uit een andere topic gehaald en in een eigen topic geplaatst?

Wie bepaald de grens? Jij, ik, ander forum lid?

Let wel, het gaat hier nu over het bepalen van iets.

 

Ik ben zelf ook een noob, en Ik snap dat veel problemen moeilijk omschrijfbaar zijn als je de termen niet weet, maar veel vragen zijn open deuren.

Veel vragen zijn 10 keer gevraagd en zijn opzoekbaar en dat gebeurd niet. Oplossingen voor de hand, maar een beetje onderzoek gebeurt gewoon niet. Hoe vaak is de handleiding niet gelezen.

 

Er werdt geschreven over "het". Wat is "het" hier? Er zijn meerdere mogelijkheden, en zoals er geschreven is, was er na de vraag wat is 'het' wel animo om de vraag wat te verduidelijken. Maar helaas heeft menig vraag steller ook ineens meer tijd voor om commentaar te geven. Waarom niet gelijk een volledige vraag bij de eerste keer. Terzijde, het antwoord was in het topic aanwezig en in eerdere topics al terug te vinden.

Zoals je aan al jouw vraag gerichte antwoorden kon zien, ook na jouw gevraagde slotje, zijn er meerdere factoren die als antwoord met jouw vraag verbonden zijn. Er is een technisch deel, fysiek en een logische deel. Nu kan de volgende newbie, of iemand die erop "inhaakte" er op inhaken en het, de extra uitleg, gelukkig opzoeken omdat er geen slotje op zit. ;-p

 

M.b.t het beste antwoord, als aanvulling er zitten dus drie LNB's in en switches, vergelijkbaar met drie quad LNB's en vier switches als losse onderdelen. Bedoelend dat iedere tuner aangesloten op een switch uitgang volledig controlle heeft op één poort van de drie LNB's. Dus een tuner ziet één LNB die drie satelieten kan benaderen. Zodoende lijkt het vier LNB's zoals Wiz beschreef.

 

Even terzijde, hoe kan Wiz zijn antwoord de beste antwoord zijn op de TS zijn vraag? Wiz zijn antwoord was m.b.t Leor888 zijn vraag. Is voor een volgende zoeker verwarrend, lijkt mij.

aangepast door iPadawan

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...