Ga naar inhoud


Snel sneller snelst.Pakketje versturen voordat het besteld wordt.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

dat het allemaal snel moet gaan de dag van vandaag is algemeen geweten.Maar het volgende dat ik helaas heb moeten meemaken,tart alles.

Ik heb zondag op maandag een bestelling gedaan in een Duitse webshop.Ik heb nog eerdere bestellingen gedaan,zonder probleem.

Dus betaling gedaan,en kreeg bevestiging,van mijn bestelling per mail.

Later de dag,kreeg ik terug een mailtje,dat het pakketje was verstuurd.Dus de 25ste.

Gisteren avond,kreeg ik een mail,met het trackingsnummer,van betreffende schop.

Toen ik deze bekeek,vielen de ogen haast bijna uit mijn hoofd. :cry: .

Wat bleek,mijn pakketje was verzonden op 19 augustus,bijna een week eerder. :tired:

Als ik keek,naar de levering,was dit afgeleverd de 25ste in Duitsland.

Toen ik een mail stuurde,naar die shop,bevestigde ze dat mijn pakje was afgetekend door een familielid.

Hé,heb ik familie in Duitsland? :confused: Dat wist ik zelf niet eens.

Maar het is een knap staaltje werk,om mijn pakket bijna een week eerder te versturen,voor ik het bestel en betaal  :crazy: .Blijkbaar zitten ze daar met een glazen of een kristallen bol,en weten ze een week op voorhand,wat hun klanten zullen bestellen. :P .

Toen ik hen daarop attent maakte via mail,hoe het mogelijk is,dat mijn pakketje bijna een week eerder verstuurd was,dan dat ik het bestelde,blijft het momenteel wel erg stil langs deze kant. :(

Hopelijk wordt het onderzocht,krijg ik een mail terug,en krijg ik alsnog mijn pakketje.

Zijn er nog mensen,die dergelijke hebben meegemaakt,of ben ik tot nu toe de eerste?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,

tegenwoordig,kan je van alles online bestellen.

Omdat ik minder mobiel ben,deed ik een online bestelling bij mijn mobiele operator,waar ik al klant was.

Op de site staat leveringstermijn 3à4 werkdagen.

Omdat na een anderhalve week nog niks was geleverd,belde ik hen even op.

Toen bevestigden ze mijn bestelling,en lag deze bij de activatie dienst,en ik moest nog enkele dagen geduld uitoefenen.

Na 2 weken,belde ik terug,en kreeg toen de melding,dat een domiciliëring nodig was.
Toen ik melde dat ik er één had,keken ze even in mijn dossier,en melden ze dat het rekening nummer na controle juist was,en kon het afleveren snel gebeuren.

Na weer een tijdje,heb ik gebeld,en wat bleek,er was niks meer te vinden van mijn bestelling.Toen ik hem melde aan de telefoon,dat ik al diverse keren had ingebeld,melde die,dat ze daar niks van terugvinden,en kon het volgens hen dus ook niet zijn,dat ik iets had besteld,en hen had gebeld,omdat ze van ieder gesprek een nota maken op je dossier.Toen ik hen melde,om te zeggen,dat ze dit toch konden terugvinden omdat ieder gesprek wordt opgenomen,kreeg ik prompt de melding,dat ik de bestelling opnieuw moest doen,en dan terugbellen.

Omdat ik al de 2de keer op een korte tijd problemen had bij een online bestelling,zie ander artikel "snel sneller snelst",had ik mijn buik er vol van,en uitte ik mijn ongenoegen uit via een pm van hun facebook pagina.Ik heb dan ook geen nieuwe bestelling geplaatst.

Blijkbaar is dan toch de bestelling weer opgedoken,en is er nu een dossier van gemaakt.

Zo is dus een mysterieuze verdwijning opgelost.Maar de bestelling krijgen is nog iets anders.

Het is handig,iets online bestellen,je hoeft er de deur niet voor uit,maar helaas,dreigt één en ander flink te mislopen,waardoor ik mij afvraag,of ik in de toekomst weer kies om er toch maar zelf om te gaan,ipv online te bestellen.

Met dit verhaal,wilde ik even weten,of andere leden,ook al narigheden hebben ondervonden van online bestellingen,zonder namen te noemen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestel al jaren online, ook in Duitsland, Engeland en China.

Gaat eigenlijk altijd goed en betaal het liefst via mijn credit card.

 

Toevallig 2 maanden terug voor het eerst problemen bij een bestelling in Nederland.

Is uiteindelijk goed gekomen, maar kostte wat moeite:

Wel verzonden en ook track en trace bon, maar niet bezorgd en niet te traceren.

De reactie van de shop was bedroevend:

 

Dit zegt niets over het afleveren. Wij hebben het goed aangeleverd. Dat is ook gescand.

Deze week hebben we een pakket ontvangen met dezelfde mededeling. Het pakket is hier wel afgeleverd maar blijkbaar niet ingescand door post.nl.

Dat gebeurt wel vaker.

Veel zeilplezier verder toegewenst.

 

Enige tijd nadat ik onderstaande tekst heb gemaild, is het geld overgemaakt. 

LS

 

Op 17-6-2014 heb ik via “koop op afstand” bij u een bestelling (2014081) geplaatst en betaald.

Op 30-6 heb ik U de status van mijn bestelling gevraagd, maar hierop heeft U niet gereageerd.

Op 10-7 heb ik U gebeld en nogmaals naar de status van mijn bestelling gevraagd omdat ik de bestelling nog steeds niet ontvangen heb.

Hierop geeft u aan de bestelling 17-6 reeds verzonden te hebben. Uw track&trace code is echter niet bekend bij postNL.

 

Ik ben erg teleurgesteld in uw lakse en klant onvriendelijke  houding:

Wij hebben het goed aangeleverd, … Veel zeilplezier verder toegewenst.

 

Ik heb het pakket niet ontvangen en verzoek u daarom binnen 7 dagen het pakket nogmaals te verzenden of binnen 14 dagen de volledige aankoopsom terug te storten op mijn rekening.

 

Volgens de wet is de verzender/verkoper verantwoordelijk tot het moment van de feitelijke overdracht van het goed. Als een pakket dus niet aankomt, is dat niet het probleem van de ontvanger/de koper, maar het probleem van de verkoper/verzender.

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het heel snel kan of sommigen een vooruitziende blik hebben had ik al in een ander bericht geplaatst maar dus nog maar een keer.

een%20beetje%20pijnlijk.jpg

 

Dit was te lezen in het kleindier magazine die begin augustus binnen kwam.

Toch knap om dan te voorspellen dat iemand over een kleine 2 maand is overleden.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelukkig tot nu toe altijd erg goede ervaringen met bestellingen die ik in Duitsland, Zweden, Engeland en China doe... Dat er soms trackingnummers dubbel gebruikt worden heb ik nog niet gehad (omdat ik lang niet altijd een trackingnummer heb, wegens kiezen voor gratis of de goedkoopste verzending), maar ik zag wel dat sommige webshops daar zelf al voor waarschuwen dat dit mogelijk is. 

Jammer dat je nog lang niet bij iedere webshop vanuit het "buitenland" kan bestellen.... ik "droom" ervan dat dit op een bepaald moment toch gewoon mogelijk  zal zijn.... en dan valt er nóg meer voordeel te halen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,dat er daar fouten in gebeuren,neem ik voor aannemelijk,maar het is een kleintje om een antwoord te geven.Maar niks.

Vanavond heb ik nog eens een mail gestuurd,ben benieuwd.

In geval 2 komt er schot in de zaak.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mysterieus die tracking nummer. Een geleverd en afgetekend pakketje,is nu toch richting belgie en aangekomen in belgie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is vandaag toegekomen,en hopelijk werkt het.Maar het is toch mysterieus geval geweest.afgetekend en toch nog verzonden  :cry: .

Het 2de geval,wacht ik met volle verwachtingen er om.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al veel via Internet besteld en nooit problemen gehad tot ik iets wou bestellen voor mijn fietsster. Wacht al van 3/06 op mijn pakketje :-(

mails, twitter en zelfs telefoontje heeft nog niet geholpen.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...