Ga naar inhoud


Welke antenne voor Digitenne is afgeschermd voor 4G ?


Miauw
Ga naar oplossing Opgelost door EdjeKroketje,

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal digitenne dozen met alles er op en er aan, maar welke antenne van Digitenne is afgeschermd voor 4G ?

 

Kan ik dat controleren via de tekst/nummer aan de onderkant?

 

Ik heb 2 types die nieuw zijn, de grote zwarte rechthoekige antenne voor binnen en buiten en een disign binnen antenne.

 

Ik heb ook de oudere types, maar dat is wel duidelijk.

 

Graag een reactie met foto plaatsen welke geschikt zijn, dat is voor mij duidelijker.

 

Alvast bedankt.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


kan jij zelf ook eens een foto plaatsen van wat je nu hebt ?

met nr enz

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een foutje met de reclame regels gemaakt, was niet de bedoeling, maar ik weet inmiddels dat er 1 type is die tegen 4G bestand is.

 

Volgende keer met foto's maar ergens opslaan en daarna hier plaatsen, ik denk dat dan het probleem met "onschuldige" links dan opgelost is, maar dan moet ik eerst een goede gratis foto plaats site vinden die eenvoudig de foto's kan opslaan.

 

Kan je hier ook meerdere foto's in 1 bericht plaatsen?

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ilse, dat probleem met onschuldige reklameovertreding ken ik ;)  ik wordt er gek van  :o

Op dit forum heb je geen fotoplaats-site nodig... als je de volledige editor gebruikt kan je je foto hier uploaden, en daarna in je tekst plaatsen....  Op andere forums gebruik ik photobucket als fotohost...

En ja... je kan meerdere foto's plaatsen...

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Swevige,

 

Als het nou 1 bedrijf is, tja, maar de foto's kwamen via google foto's, dus dat zit dan toch aan verschillende websites gekoppeld, en dus mag niet.

 

Inmiddels is het wel duidelijk om welke antenne het gaat, aan de andere kant is het ook fijn om te weten dat de bublieke omroepen geen last van 4G storing hebben i.v.m. dat ze niet bij de stoorbronnen zitten.

 

Het gekke is dat ik met de oudste antennes alleen rond het begin van de avond een beetje last heb op 2 bouketten, overdag totaal niet.

 

Dan heb ik ook nog oude tuners, dus je zou denken dat die eerder over de rode gaan dan de nieuwe, maar dat is dus niet waar.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Swevige,

 

Als het nou 1 bedrijf is, tja, maar de foto's kwamen via google foto's, dus dat zit dan toch aan verschillende websites gekoppeld, en dus mag niet.

 

 

Ik begrijp het waarschijnlijk niet helemaal...

 

Als je een foto die op een website staat wil plaatsen op dit forum kan je de foto opslaan op je computer... en die opgeslagen foto kan je dan hier weer plaatsen.

Kan je de foto niet opslaan, kan je hem ook nog bewaren met een programma als SnagIt, waarmee je een bepaald gebied van wat op je scherm staat kan opslaan als .jpg file. Die jpg file kan je dan ook hier weer gewoon plaatsen...

Als je al die foto's dus een voor een op je computer plaatst, kan je ze daarna gewoon op het forum plaatsen.

 

De oorspronkelijke websites waar je de foto vandaan haalt maakt toch helemaal niets uit...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp het waarschijnlijk niet helemaal...

 

Als je een foto die op een website staat wil plaatsen op dit forum kan je de foto opslaan op je computer... en die opgeslagen foto kan je dan hier weer plaatsen.

Kan je de foto niet opslaan, kan je hem ook nog bewaren met een programma als SnagIt, waarmee je een bepaald gebied van wat op je scherm staat kan opslaan als .jpg file. Die jpg file kan je dan ook hier weer gewoon plaatsen...

Als je al die foto's dus een voor een op je computer plaatst, kan je ze daarna gewoon op het forum plaatsen.

 

De oorspronkelijke websites waar je de foto vandaan haalt maakt toch helemaal niets uit...

 

Ik breng het een beetje verkeerd, maar ik begrijp je nu wel.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ilseonline ,Afhankelijk van je woonplaats ,en hoogte van je ant.,is het lang niet altijd mogelijk om buitenlandse DVB-T(2) zenders te onvangen .

Een richt ant. kan dan in sommige gevallen uitkomst bieden.

 

Ik woon aan de westkust van Nederland, dus daar valt weinig buitenlands via DVB-T te ontvangen, Groot Britanië ligt iets te ver voor een beetje ontvangs, die gaat straks via de satelliet.

 

DVB-T2 heb ik niet, nog niet.

 

Over DVB-T2 heb ik ook een vraag, maar dat zal ik in een nieuw topic plaatsen, want anders wordt het een rommeltje.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een foutje met de reclame regels gemaakt, was niet de bedoeling, maar ik weet inmiddels dat er 1 type is die tegen 4G bestand is.

 

Ilse, dat probleem met onschuldige reklameovertreding ken ik ;)  ik wordt er gek van  :o

 

Ik wordt er ook gek van, kreeg ook een waarschuwing.

Na jaren actief te zijn en na 1112 berichten hier te hebben gepost heb ik besloten het bijltje erbij neer te gooien. Als een linkje naar de website van de enige Wholesale aanbieder van DVB-T in Nederland als reclame wordt gezien ben ik er wel klaar mee.

 

Ik ben ook actief op tweakers .net met Digitenne vragen en daar mag je wel gewoon linkjes plaatsen. http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/42805047#42805047

 

Gegroet u allen, het gaat u goed!

aangepast door EdjeKroketje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...