masai Geplaatst: 27 augustus 2014 Geplaatst: 27 augustus 2014 (aangepast) gegroet, mischien is deze topic al eens gekomen, mijn excuses ik ben van plan binnenkort een nieuwe ontvanger te kopen, upgrade van mijn Topfield 7710PVR. Ik zoek een ontvanger die moeiteloos mijn originele TV-vlaanderen kaart leest, met fastscan functie,descrambling van opnames, goede hbbtv-iptv en ondersteuning van openpli of andere en plugins Wat ivm, Atemio Nemisis en Gigableu Quad HD? Ik ben een newbie op enigma gebied. Kan wel redelijk overweg met informatica :-) mijn keuze valt meest op Xtrend ET8000 of VU+ Duo2 Bedoeling is 2 x S2 tuners en 1 x C-tuner te plaatsen. Wat betreft de 2 displays op de Vu+duo2, overbodig of duidelijke display? welk toestel raden jullie aan? dank bij voorbaat, groetjes 3 september 2014 aangepast door Michel onduidelijke titel.
muppet Geplaatst: 28 augustus 2014 Geplaatst: 28 augustus 2014 Et8000 geen ervaring mee maar de duo2 kan ik je zeker aanraden met openpli heb je de fastscan lijst van cd er ook in zitten. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
dvbs Geplaatst: 30 augustus 2014 Geplaatst: 30 augustus 2014 Ivm die Atemio Nemisis; zijn er al leden met ervaringen? 1 Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Phoenixx Geplaatst: 4 oktober 2014 Geplaatst: 4 oktober 2014 neem in ieder geval een ontvanger met blindscan zoals de Clarctech 5000 of 5100 Combo, dat scheelt je een hoop kanaal edit werk. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen