Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Basketbal liefhebbers,

Ik kan maar nergens een zender (binnen Nederland/Belgie) vinden waar het wk basketbal live wordt uitgezonden.

Weet iemand waar ik dit spektakel live zou kunnen volgen op een van de zovele sportzenders binnen EU? (Nee sport1 doet dat ook niet live helaas). :D

Geplaatst:

(Nee sport1 doet dat ook niet live helaas). :D

Blijkbaar toch wel.... Ik weet niet over welke Sport1 je het hebt, maar het Duitse Sport 1 wat gewoon FTA te zien is, zendt blijkbaar wedstrijden live uit...

Zo zie ik in mijn programmagids op zaterdag 30 aug om 17.55 uur Frankrijk Brasilien staan, gespeeld in Granada...  Er staat "Live" bij..... dat zal dan wel zo zijn denk ik  Ook USA Finnland staat op het programma die avond....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Het WK Basketbal zal live op tv te volgen zijn via de betaalzender Sport1 (o.a. op de kanalen 'Sport1 Extra1' en 'Sport1 Select' worden live wedstrijden uitgezonden; men zendt vooral wedstrijden van de USA uit, doch ook enkele andere wedstrijden). Hieronder vindt u het voorlopige uitzendschema van Sport1.

Uitzendschema WK Basketbal 2014

• Zaterdag 30 augustus - 21u20: USA-Finland - op Sport1 Extra1
  • Zondag 31 augustus - 21u20: Turkije-USA - op Sport1 Extra1
  • Maandag 1 september - 21u50: Spanje-Brazilië - op Sport1 Select
  • Dinsdag 2 september - 17u20: USA-Nieuw Zeeland - op Sport1 Select
  • Woensdag 3 september: 21u50: Spanje-Frankrijk - op Sport1 Select
  • Donderdag 4 september: 17u20: Oekraïne-USA - op Sport1 Select

bron : http://sport.infonu.nl/kampioenschappen/127476-wk-basketbal-2014-speelschema-programma-live-tv.html

Ook zullen er vele feeds te zien zijn in HD , vooral op de 30°W maar ook op 7°E en 10°E.

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Hartelijk dank,

betreft reactie 1.

http://mediencenter.sport1.de/de/tv_programm/wochenprogramm/index.html

De Duitse sport 1 zend t wk basketbal niet uit, althans ?

betreft reactie 2.

Ik had t over Sport1 nederland. 

Idd de feeds zijn ook een mogelijkheid. (En zal 7 oost en 10 oost ook in de gaten houden)

Echter wil ik bijna alle westrjden zien, ha ha.

Te beginnen vanaf morgenmiddag 12.30 u 

Iemand anders nog meer tips ?

Geplaatst:

Hartelijk dank,

betreft reactie 1.

http://mediencenter.sport1.de/de/tv_programm/wochenprogramm/index.html

De Duitse sport 1 zend t wk basketbal niet uit, althans ?

Nu wil ik helemaal niet moeilijk doen.... maar op de link die je zelf aangeeft zie ik bijvoorbeeld op zaterdag het volgende staan : 

post-39968-0-33676100-1409316222.jpg

Dat is overigens exact hetzelfde als in mijn papieren programmagids staat....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...