Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij het competitie begin van de Jupiler league werden de eerste maand vele feeds FTA doorgestuurd. Vooral de feeds van Belgacom 11 , die van Telenet gaan via de kabel.

Echter zijn de grote competities in het buitenland intussen ook opgestart en dit heeft een invloed op interesse voor de Jupiler league , weinige kanalen buiten België hebben nog interesse. Voor vanavond staan er enkele wedstrijden op het programma die enkel te zien zijn via Belgacom 11 of Telenet , ik verwacht dus ook geen feeds.

Morgen is iets anders , dan hebben we enkele toppers op het programma en die worden wel door verschillende zenders buiten België uitgezonden. Als er feeds aankomen gaan deze praktisch zeker via de 7°E gaan , al of niet gecodeerd in Biss.

Voor de tweede klasse , switchen ze regelmatig van 7°E naar 10°E , is altijd een beetje afwachten. Meestal zijn deze FTA.

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

Oh , plaats die op de 7°E. Moest er een feed komen op de 10°E kan je die snel verdraaien , is maar 3 graden verschil. Met een zenderlijst in de ontvanger en afstemmen op een FTA zender is dit geen probleem.

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

Geplaatst:

Het is óf 7 óf 10 oost inderdaad.

Maar ook bij Belgacom gaat veel over de kabel ipv satelliet hoor.

Ik deed dat tot 1.5 jaar geleden bijna elke week.

Nu doet iemand anders de uplink, weet niet wie. (goedkoper, denk ik)

Belgacom heeft maar 2 schotels staan. Heel raar.

Ik heb ze toen nog proberen over te halen om op 23.5 Oost te gaan voor de voetbal.

Gewoon omdat je bij Astra veel meer gain hebt. Handig bij regen of sneeuw etc.

Geplaatst:

heb een motor gezet beter , kan je mij helpen hoe ik feeds op voorhand weet bvb voor de cofidis 1/16 finales en de matchen wat worden upgelinkt door belgacom tv  , is toch niet illegaal hoop ik ?

Geplaatst:

Wat in de lucht zit mag je er toch zeker wel uithalen?

Anders moeten ze het maar encrypteren.

Juist ! Anders hebben we geen hobby meer. :)  Het feit dat sommige feeds gecodeerd zijn in BISS is ook geen reden om dit niet uit de ether te plukken. Ofwel kijk je naar een zwart scherm ofwel zoek je de juiste sleuteltjes op. Niets mis mee. Enkel het ter kennis brengen van deze sleuteltjes aan anderen is niet toegelaten op dit forum . ;)

Trouwens deze matchen worden slechts op 24 september gespeeld als ik het goed heb. Deze feeds zijn pas vóór de wedstrijd bekend , dus afwachten....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...