yogimann Geplaatst: 17 december 2015 Geplaatst: 17 december 2015 Hallo mensen, ff voorstellen ik ben York en sinds een week in het bezit van een Sab Android! Super dingetje maar heb nu een groot probleem, vandaag was er een update deze uitgevoerd en krijg de kanalen van cd niet meer. Krijg de hele tijd scramble. Krijg wel bvn en het informatiekanaal cd te zien heb ook om heractivatie gevraagd maar niks! Please let me know wat doe ik verkeerd!
conc Geplaatst: 21 december 2015 Geplaatst: 21 december 2015 Je hebt Mcas nodig om je kaart te kunnen lezen.
Getyours2008 Geplaatst: 30 december 2015 Geplaatst: 30 december 2015 Ik heb vandaag de Amiko T2/Cable gekocht. Ik probeer hierop de henksat settings te plaatsen met de tut die hierboven staat maar dat wilt niet lukken. Als ik de map selecteer krijg ik de melding dat er geen bestanden in de map staan. Moet je de settings downloaden vanaf de Amiko of vanaf een pc zelfde voor het uitpakken van de bestanden? mvg
Ghanssie Geplaatst: 30 december 2015 Geplaatst: 30 december 2015 Dat gaat niet werken. Update de box eerst naar v 1.0.32. Hierna een kabelscan uitvoeren. Kabelscan: OK toets > Systeem > Satelliet installatie > Kabel installatie > EPG toets Network ID scan. Suc6
Getyours2008 Geplaatst: 30 december 2015 Geplaatst: 30 december 2015 Ga zo ff checken maar dit houdt dus in dat je zelf bouqetten moet aan maken?
Getyours2008 Geplaatst: 30 december 2015 Geplaatst: 30 december 2015 Oke kanalen inscannen is gelukt. Heb je misschien ook nog een tip for de oscam configuratie?
Getyours2008 Geplaatst: 31 december 2015 Geplaatst: 31 december 2015 Ik heb in het verleden oscam geconfigureerd voor mijn vuduo met c+kaart. Dit dit leek mij minder complex dan de configuratie met ziggo. Ik zou graag de instellingen willen weten om mijn ziggo kaart werkend te krijgen.
Ghanssie Geplaatst: 31 december 2015 Geplaatst: 31 december 2015 Oscam.Server: [reader]device = /dev/sci0user = userpassword = passwordkey =protocol = internalenable = 0label = Ziggogroup = 2description = Ziggocaid = 0604detect = cdmhz = 600cardmhz = 600 Oscam.User: [account]user = user1pwd = password1uniq = 1group = 1betatunnel = 1833.FFFF:1702 Zo zou het moeten werken..
Getyours2008 Geplaatst: 5 januari 2016 Geplaatst: 5 januari 2016 Allen nog de beste wensen, Ik ben opzoek naar een programma voor de Amiko A3 waarmee je makkelijk de zenders kan editen bestaat deze of is er een file die je kan aanpassen? Is het mogelijk om de netwerkschijf te mounten zodat de A3 naar het netwerk kan opnemen?
rmoesan Geplaatst: 8 januari 2016 Geplaatst: 8 januari 2016 weet iemand hoe je picons kunt douwloden via usb voor de amiko a3?? stuur mij prive bericht hoe en waar??
soena Geplaatst: 9 januari 2016 Geplaatst: 9 januari 2016 Hoi, ik ben ook in het bezit van de Amiko A3 combo in combinatie met Canal Digitaal. Echter alle Canal Digitaal zenders geven aan scrambled. Daarnaast geeft het systeem bij opstarten regstration card failed! Ik heb het systeem al naar de laatste versie geupdate, zenderlijst opnieuw ingescand, maar helaas de kanalen blijven scrambled. Daarnaast heb ik ook al diverse malen gekozen om de kaart te heractiveren. wat ben ik nog vergeten te doen? alvast bedankt voor het antwoord....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen