astro iris Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 Even mijn zenders overlopen en opgemerkt dat ik National Geographic Wild niet ontvang. Kanaal is wel ingelezen.
Mrbeam Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 Ik zou ff bellen CD, want die zender zou beeld moeten geven. http://www.canaldigitaal.nl/Overlay/Zenders-BasisHD/ Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Sprietje Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 (aangepast) Het zou ook kunnen dat het signaal te zwak is. NGC Wild heeft namelijk slechts een foutcorrecie van 5/6.Eurosport HD en History HD hebben een foutcorrectie van 3/4 en zijn dus iets makkelijker te ontvangen. Ned. 1, 2 en 3HD hebben een foutcorrectie van 2/3 en zijn dus nog makkelijker te ontvangen. Eigenlijk moet ik zeggen, minder moeilijk. Het kan ook zijn dat je satellietontvanger problemen heeft met DVB-S2, 8PSK, FEC 5/6. Dat komt namelijk ook regelmatig voor. 1 september 2014 aangepast door Sprietje
astro iris Geplaatst: 1 september 2014 Auteur Geplaatst: 1 september 2014 Ja hoe stom kan een mens zijn, 14 jaar satelliet ervaring en bij het inladen van deze transponder, de verkeerde NGC Wild in mijn lijst geplaatst. Er is namelijk buiten de Dutch versie nog een CS versie op deze transponder. Nu is alles opgelost. Ik wist dat het niet aan de ontvangst kon liggen want ik kreeg de Concert zender van deze transponder wel binnen.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 (aangepast) Sinds wanneer zit Nat Geo Wild dan in het Basis HD pakket? Ik heb ook geen beeld met Basis HD en ontvangst van 15.5 dB 1 september 2014 aangepast door Pedro Newbie
astro iris Geplaatst: 1 september 2014 Auteur Geplaatst: 1 september 2014 Dan moet je even deze transponder herin laden en dan zou hij moeten te zien zijn. Zit wel degelijk in Basis HD pakket. Wel zien dat het de Dutch versie is, want de andere NGC Wild gaat niet open.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 (aangepast) Dat heb ik al gedaan maar ik heb wel gewoon beeld op Brava. De zenders die ik ontvang wijken ook af van wat het Basis HD zou moeten bieden, zo ontvang ik ook History HD; Animal planet; Cartoon Network deze zouden in Family (HD) moeten zitten. Het betreft hier trouwens de Solo2 en de ET8000, op beide geen beeld 1 september 2014 aangepast door Pedro Newbie
astro iris Geplaatst: 1 september 2014 Auteur Geplaatst: 1 september 2014 Ja dan neem je best eens contact op met CD, want je pakket lijkt niet te kloppen.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 Maar dan raak ik wel hoogstwaarschijnlijk de andere 3 weer kwijt en History HD en Animal planet (in mindere mate) wil ik niet graag missen. Moet er maar even over nadenken
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 Ik zie dat ik nog meer zender heb dan waar ik recht op heb, ik heb ook beeld op Auto Motor Sport HD (Entertainment pakket) Eurosport 2 HD (Entertainment pakket) NPO Best/Politiek (Family HD) Ik laat het voorlopig maar zo denk ik.
Sprietje Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 Dat lijkt me helemaal geen verkeerde beslissing.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Het is niet te geloven, beeld op Nat Geo Wild! Alleen Animal Planet is nu al een paar weken verdwenen. Nou ja liever Nat Geo Wild HD dan een Animal planet SD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen