Ga naar inhoud


vu duo start niet verder door


van hal

Aanbevolen berichten

Goede dag,

 

Ik heb een probleem met mijn vu duo.

Voor een half jaar terug had ik het bekende rode lampje probleem, de elco is vervangen en hij deed het weer prima!

Nu start de vu wel op maar nu gaat hij niet verder in het opstarten ik zie het pli menu met 2 tandwieltjes dat blijft draaien maar hij gaat niet verder!

Van allerlei software erop gezet maar gaat niet verder andere bootloader maar gaat niet verder!

 

Iemand bekend met dit probleem en wat kan ik er aan doen?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor u antwoord ,ja dat klopt helemaal ik heb ook een 2e gekocht de mara m9.

Maar ik wilde kijken of ik deze nog aan de praat kreeg voor erbij,weggooien kan altijd nog dacht ik.

Maar goed ik hoopte dat misschien meer mensen deze klachten hadden gehad en iemand wist wat er aan te doen was!

 

 

mvg jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon eerlijk verkopen met de juiste info erbij.Krijg je nog 80 tot 100 euro voor.Heb mijn defekte verkocht via 2dehands aan 100 euro (met de reserve stukjes erbij).Was na 1 dag al weg.Heb hem zelf naar de koper gevoerd als extra service.Was niet ver.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, die heeft dat 'kwaaltje' niet maar de SOLO2 is ook niet met de DUO te vergelijken want de SOLO2 heeft dan ook al veel modernere hardware.

 

Uiteindelijk kan elk merk / type apparaat na verloop van tijd verborgen gebreken vertonen maar als je daar bang voor bent dan kun je nooit meer iets kopen.

Tot nu toe doet de SOLO2 datgene waarvoor ik het apparaat gekocht heb.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je de file'tjes al geprobeerd van op steve zijn server?

maak een connectie met steve zijn server,en ga naar de map vu duo start niet op of door,en gebruik de bestanden zoals erbij staat.Ergens staat hier een thread,hoe je het moet doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...