Ton12187 Geplaatst: 2 september 2014 Geplaatst: 2 september 2014 beste satteliet gebuikers Ik heb een NIET gecertificeerde Philips TV (dec. 2013 ) met een CI module. De meeste HD zenders en SD kan ik goed ontvangen. Alleen bepaalde frequentie's zoals 12187 met o.a. Ned.1 hebben blokvorming. Met de receiver gaat de ontvangt probleemloos. Monteur van Canaldigitaal is langs geweest dus kabel, schotel, kaart vervangen enz. Storing blijft. Philips zegt Canalditaal en Canalditaal zegt Philips................... CD mederwerker uitspraak, meeste nieuwe tv kunnen via CI ontvangen Is er een ervaring of deskundige op het forum die weet waarom. Ton
Sprietje Geplaatst: 2 september 2014 Geplaatst: 2 september 2014 Tja, het lijkt toch wel op te weinig signaal.Wat heb je voor een schotel? Is dat de standaard 64cm-schotel van CanalDigitaal?
Ton12187 Geplaatst: 2 september 2014 Auteur Geplaatst: 2 september 2014 Hoi, Bedankt voor je reactie ,ik heb inderdaad een standaard schotel van CD 64cm. Verder heb ik zelf ook het idee dat de kwaliteit van de CD zenders minder is, dan bv van de kabel of tv van telfort via internet. Het lijkt erop dat het CD signaal via de reciever versterkt wordt of omgezet 720 inplaats van 1080. Als ik via de tv optie , de signaal sterkte controleer krijg ik bij telfort tv 1080 HD maar via CD krijg ik 720HD Ik heb ook een kleine versterker er tussen gezet , er is dan wel een sterker signaal maar het probleem blijft. ?.........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen