Ga naar inhoud


XTrend ET8000 : marge voor en na een opname


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Hallo

Wanneer ik een opname programmeer via EPG, dan wil ik daar zowel voor als na de opname 15 minute aan toevoegen.

Ik heb dit via het menu ingebracht in de settings (tot nu dus geen probleem).

MAAR :
 

  1. Een marge van 15 min na de opname wordt goed uitgevoerd
  2. Maar de marge van 15 min voor de opname wordt steeds terug gebracht to 5 min.

Ik heb al verschillende waarden geprobeerd maar de marge voor de opname wordt steeds genegeerd en terug gebracht naar 5 min.

Kan iemand mij aan een oplossing helpen ?
Dank

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik moet iets rechtzetten.

 

Timers die geprogrammeerd werden NADAT ik die "marge van 15 min voor de opname" ingesteld heb, doen het correct.

Timers die voordien geprogrammeerd werden worden nog opgenomen met slechts "5 min marge voor de opname".

 

Het systeem werkt dus correct en ik heb jullie onnodig opgezadeld met een vermoedelijk probleem die er uiteindelijk niet is.

 

Mijn excuses hiervoor.

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...