Swoop Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Als ik op mijn schotel kijk naar kanalen heb ik pas na 30 sec beeld, weet iemand waar het aan ligt. M.V.G. Swoop
Mojo Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Welke zender? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Is dat als je de satellietontvanger aan zet of als je van de ene naar de andere zender zapt. Betreft het gecodeerde zenders?
muppet Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Heb je zelf een kaart of is het cardsharing vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Beetje vaag... Welke ontvanger? Welk image? Welke kaart/abonnement?
Beheerder Michel Geplaatst: 3 september 2014 Beheerder Geplaatst: 3 september 2014 Zeer waarschijnlijk weer een beroerde poging om alweer een vraag te stellen over een dreambox clone die natuurlijk weer is gekocht bij een handelaar die er illegale cardsharing op zet. Als je namelijk illegaal gaat, kan je het beter maar direct goed doen Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Eduard07 Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 In dat geval mag Swoop nog blij zijn dat hij na 30 seconden überhaupt beeld krijgt. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mojo Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Zeer waarschijnlijk weer een beroerde poging om alweer een vraag te stellen over een dreambox clone die natuurlijk weer is gekocht bij een handelaar die er illegale cardsharing op zet. Als je namelijk illegaal gaat, kan je het beter maar direct goed doen Kom op. Het kan ook een brakke/niet goed ingestelde diseqc switch zijn. Hoewel ik jouw gedachte wel deel. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
muppet Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Als ts nou duidelijkheid geeft vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen