Bromar2000 Geplaatst: 3 september 2014 Delen Geplaatst: 3 september 2014 zit met een viosat blad met zes duo lnb en twee schakel kasten nu krijg ik nergens een signaal heb meerdere coax kabel gebruikt twee vu duo ontvangers ook nog een enkele lnb het heeft gewerkt maar in eens was het gebeurd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 3 september 2014 Delen Geplaatst: 3 september 2014 Beste Bromar2000Welkom op dit forum.Een viosat blad? Bedoel je misschien een Visiosat Big Bisat?En zes duo-lnbs? Een duo-lnb is een dubbele kop waarmee de bijv. de Astra 19,2 en 23,5 kunt ontvangen. Ik neem aan dat het over een lnb gaat met twee aansluitingen, een zogenaamde twin-lnb. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bromar2000 Geplaatst: 3 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 3 september 2014 ja klopt alles was uitgericht maar in eens beeld weg heb van alles geprobeerd maar niets helpt nog Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 4 september 2014 Delen Geplaatst: 4 september 2014 Tja, met zo weinig informatie kunnen we je ook niet helpen. Het is hetzelfde als de auto doet het niet meer. Lege accu, geen benzine meer, tegen een boom gebotst? Joost mag het weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jeevanhoof Geplaatst: 4 september 2014 Delen Geplaatst: 4 september 2014 Hoi, welke sats kan je ontvangen? Als de middelste LNB op Astra 19 staat afgeregeld zou ik daar rechtstreeks de ontvanger op aansluiten zonder switchen. Als je daar beeld op hebt zal de schotel nog wel goed staan. Heb je daar ook geen ontvangst dan vrees ik dat ( door de wind?) de schotel vergaan is. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bromar2000 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2014 Hoe word bedoeld met vergaan en ik heb een normale lnb er op gehad maar krijg totaal niets Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bromar2000 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2014 ik kan richten wat ik wil maar geen signaal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 4 september 2014 Moderator Delen Geplaatst: 4 september 2014 Ik denk dat je in dit geval het beste geholpen bent wanneer je er een ter zake kundig persoon naar laat kijken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bromar2000 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2014 hij was uit gericht door een bedrijf en in eens beeld weg alle lnb zaten gewoon los due grap koste mij al 100 euro trap ik niet weer in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 4 september 2014 Delen Geplaatst: 4 september 2014 Als alle lnb's los zaten, dan zal de schotel ook wel los hebben gestaan.Is de schotel met de lnb's afgesteld met de Big Bisat Alignment software?Hoe lang is het geleden dat die schotel is afgesteld door dat bedrijf? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bromar2000 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2014 5 dagen terug maar heb besloten te stoppen met deze hobby hij beweert van het bedrijf dat bijde vu boxen stuk zijn dus alles is uitelkaar en al van dak af dit geintje heeft mij 400 euro gekost en nog geen beeld Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 4 september 2014 Moderator Delen Geplaatst: 4 september 2014 Eh, garantie? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bromar2000 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2014 had al een vu+ duo en een met schotel gebruikt er bij gekocht en 100 voor uitrichten 50 voor coax kabel heb eerder schotels uit gericht maar nu wil niets neer helpen en heeft het genoeg gekost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 4 september 2014 Delen Geplaatst: 4 september 2014 Maar goed, als alles nu van het dak is en je hebt besloten te stoppen met deze hobby, wat wil je nu nog van ons? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bromar2000 Geplaatst: 4 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2014 veder niets dacht meld het zo dat dit gesloten kan worden bedankt voor de hulp is jammer heb 16 jaar schotel gehad maar het wil gewoon niet lukken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen