Eduard07 Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Dit is nou wat je noemt "een snelle beslisser"... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
HansVUS2 Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Als je de boel kwijt wil kom ik het wel ophalen....
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Ja ja lach maar... als je zo zelf behandeld zou zijn geworden met je eigen installatie was je ook ziedend. wat dat hele verhaal op sat4all moet, indien je verder geen informatie geeft en hulp vraagt is raar inderdaad iets voor de Story, of de Telegraaf. Eleanor Blancmange
Eduard07 Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Hoe bedoel je "zo behandeld zou zijn"? Allerlei mensen ter plekke bij Bromar2000 en hier op het forum stonden in de hulp-stand! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 die meneer die hem zijn schotel heeft uitgericht (volgens zijn zeggen) heeft hem toch mooi in de steek gelaten. Eleanor Blancmange
paardengek Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 die meneer die hem zijn schotel heeft uitgericht (volgens zijn zeggen) heeft hem toch mooi in de steek gelaten. Dat is niet waar Toniskidutch. Ik kan de andere kant van het verhaal ook. Wanneer een goed uitgerichte schotel zo van het dak wordt gehaald door de eigenaar, voordat het bedrijf ( waar ik regelmatig kom en dus de persoon ook goed kent ) kon reageren op de klacht van de eigenaar, Tsja dat is eigen schuld. Dan hoeft het bedrijf de schotel niet weer opnieuw uitrichten. De oorzaak zal vermoedelijk zitten in de oude zenderlijst van de VU+ duo. Bromar2000 , zoals hijzelf , ook aangeeft, neemt het bedrijf het niet kwalijk. ( Lees de berichten maar eens door ). Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Ventura Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 kan nu niets meer doen schotel is al uit elkaar alles legt in auto en gaat opslag in dus sluit dit draad je maar jullie hebben ook jullie best gedaan echt bedankt voor de moeite Gewoon in de verkoop gooien. Scheelt weer in opslag ruimte.
Eduard07 Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Toch denk ik dat Bromar2000 nog wel spijt gaat krijgen van zijn emotionele actie. Alternatieven heeft hij op zijn woonlocatie niet zo veel. Hij komt er vast nog wel op terug als zijn (begrijpelijke) frustratie bekoeld is. Misschien is t.z.t. een wat eenvoudigere opstelling iets voor hem. Een die hij zelf kan onderhouden. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Bromar2000 Geplaatst: 7 september 2014 Auteur Geplaatst: 7 september 2014 jongens het legt niet aan het bedrijf maar aan mij zelf heb al 16 jaar een schotel en door een scheiding woon ik nu in een nieuw huis ruim het eerst even op ga niet stoppen maar nu eerst even wel komt wel goed het bedrijf heeft zijn werk goed gedaan en jullie hulp was ook goed maar het lukt nu gewoon even niet
JoeG135 Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Dan kan ik mooi vraag stellen on topic ik heb diverse alps , inverto silvertechs, 1 inverto red extend 1 platinum edition II 1 chess un 4011 welke line-up kan ik het best selecteren uit deze lnb s welke lnb op welke positie van 13/19/23/28 ? SAB Titan I & Technisat Multytenne
Sprietje Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Die kun je zelf invullen met deze calculator: http://pointage.visiosat.com/Default.aspx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen