Ga naar inhoud


Vervangen van smartcard kan geld kosten


Ventura

Aanbevolen berichten


Gast Pedro Newbie

Vouw hem even dubbel of stop hem 10 seconden in de magnetron. Wedden dat ze dan wel een foutje vinden :whistle:

 

Nu even serieus: waarom heb je hem om laten ruilen (welke klachten had je)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat ook eens gehad met een kaartwissel. CD gebeld en aangegeven dat ik een nieuwe kaart heb gekregen op hun voorstel (na een tijdje geen beeld).

E.e.a. gedocumenteerd (wie wanneer gesproken en wat afgesproken) nadat ze aangaven dat dit een standaard brief was en ik me dus geen zorgen hoefde te maken.

Bleek te kloppen, er is nooit iets in rekening gebracht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug sturen van de oude kaart in het schrijven bij je nieuwe kaart is inderdaad een standaard regel.

Administratief wordt het echter niet bijgehouden of een oude kaart wel of niet terug gestuurd wordt.

Ik zou zeggen niet wakker van liggen, doen ze bij CanalDigitaal ook niet.

Bij verlies en/of diefstal van de kaart is er ook niets om terug te sturen....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...