SIMBAke Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 ik krijg geen verbinding meer met mijn TPlink WI-FI dongle in images OPENVIX Apollo 028 en in OPENATV recenste in oudere OPENVIX images wel de nodige drivers zijn aanwezig , wat zou het probleem kunnen zijn ? zou het iets te maken kunnen hebben met 2.4 GHZ en de nieuwe 5.0 GHZ ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Tonskidutch Geplaatst: 6 september 2014 Geplaatst: 6 september 2014 heb je dan 5GigaHertz? Second Life Mungo Parker
SIMBAke Geplaatst: 6 september 2014 Auteur Geplaatst: 6 september 2014 Dual Band (2.4GHz 300Mbps en 5GHz 300Mbps) bedoel ikdus de nieuwere images zijn mss overgeshakeld op die dualband ? VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 13 september 2014 Auteur Geplaatst: 13 september 2014 het werkt goed nu , ik heb er een ENVIVO wifi repeater aanhangen , maar dan als client de laatste VIX apollo 032 , echt een TOP image topic mag dicht , probleem is opgelost dus VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen