Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het? - deel 5


reho

Aanbevolen berichten

Sorry voor de wat late reactie Gene, had even wat anders aan m'n hoofd..

Maar je antwoord is perfect hoor, mooi gevonden en mooi de hints verklaard. Ik weet niet of de racebaan duidelijk was, maar dat ging dus om de vorm, figuur 8.

 

Ik vond nog een mooi verhaal op de site van NRC : http://www.nrc.nl/nieuws/2013/10/21/mijn-jaar-met-elliott-smith/

En hij wordt zelfs nog gerelateerd aan de dood van Peaches Geldof, ook al overleed hij ruim 10 jaar eerder :  

http://www.telegraph.co.uk/news/celebritynews/10752107/Peaches-Geldof-and-her-passion-for-singer-Elliott-Smith.html

 

Gaan we nu weer terug naar jou...  :)

 

En dat de goede man echt wel hele mooie muziek kon maken, getuigt de volgende song van het album

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 947
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Perfect Reho,

Toots Thielemans, de man die zowat met alle grote namen in de jazzwereld heeft samengewerkt, en daarnaast ook heel wat pop-muzikanten onder zijn vrienden telt.

De combinatie van jazz en Brussel brengt je al snel bij de juiste man.

Jij mag verder. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Gene, de bolleboos hielp natuurlijk ook goed mee :-)

 

Nieuwe ronden, nieuwe kansen. We zoeken weer een mooie plaats, een plaats met historie. Natuurlijk staat er ook iets, wat is het wat je ziet in het rode rondje?

post-72728-0-83586600-1411829113.jpg

 

Eerste hint, je ziet ook nog iets anders wonderlijks op het plaatje, direct gelieerd aan het gezochte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hint: De locatie kwam toevallig in beeld bij een Nederlandse film, welke ik onlangs heb gekeken. Helaas werden bij de film geen filmlocaties genoemd, anders had deze er zeker bij gestaan. De film ging over een poging tot moord, de locatie heeft te maken met een moord die wél gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...