reho Geplaatst: 27 september 2014 Auteur Geplaatst: 27 september 2014 En nog eentje, goed opletten, het zit hem echt in de details:
reho Geplaatst: 27 september 2014 Auteur Geplaatst: 27 september 2014 Een heel bekend stukje tv reclame:
reho Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Geplaatst: 28 september 2014 Hint: Hoewel de locatie zich duidelijk in Nederland bevindt, is de persoon om wie het gaat een Engelsman. Dat deze persoon in Engeland is geboren, dat is niet alom bekend, velen denken dat het een Nederlander was.
reho Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Geplaatst: 28 september 2014 Hint: De bedoelde moord op deze inmiddels heiligverklaarde staat in onze geschiedenisboeken en is ook ongetwijfeld aan de orde geweest in de geschiedenislessen.
reho Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Geplaatst: 28 september 2014 Hint: Ook bij 52 anderen gaat 'het licht uit'.
reho Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Geplaatst: 28 september 2014 Hint: http://nl.wikipedia.org/wiki/Heiligenkalender
Gene 1225 Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 Reho volgens mij zit je hier: http://goo.gl/maps/yEZp4 Ik kan niet alle hints verklaren maar alles draait dacht ik om het Beeld en de Kapel van de H. Bonifacitius in Dokkum. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
reho Geplaatst: 28 september 2014 Auteur Geplaatst: 28 september 2014 (aangepast) Helemaal goed, het beeld van Bonfatius die op 5 juni 754 bij Dokkum werd vermoord. De meeste hints waren richting Friesland (Beerenburg) en Dokkum (Berenburg, detail... met 1 e). De eik, Bonifatius heeft ergens een heilige eik omgehakt om een kapel van het hout te bouwen. De student die in China in zn eentje een hele reeks tanks liet stoppen, dat was op 5 juni, hint naar de datum dus. Aan jou de eer voor de volgende Gene! NB. Ik had eigenlijk verwacht dat ie sneller gevonden zou worden, ik had per abuis de straatnaam niet uit het plaatje verwijderd... 28 september 2014 aangepast door reho
Gene 1225 Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 " ik had per abuis de straatnaam niet uit het plaatje verwijderd..." Dat gebeurt je maar één keer Reho, en ik spreek uit ervaring ... . op naar volgende opdracht: een dubbel : plaatje a en plaatje b hebben totaal niets met elkaar te maken... of toch: er zit ( zat ) iets gemeenschappelijk in. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 28 september 2014 Geplaatst: 28 september 2014 ( PBS) Een rustig muziekje om de nacht in te gaan : Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Hint: ik geef eerlijk toe dat de "gemeenschappelijke factor" tussen beide plaatjes een nogal van de pot gerukte opdracht is, of zoals ze ter plaatse zeggen : B*ll + Sh*t . Maar eerlijk is eerlijk: ze zitter er met die uitdrukking nog niets eens zo ver naast...zoek het in dit onderdeel van de plaatselijke fauna. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Hint: en probeer er dan ook nog dit aan te linken.... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 (aangepast) Hint: In (a) zijn velen groot geworden...in b staat de grootste... Maar wie laat nu zijn genitaliën schilderen ? 29 september 2014 aangepast door Gene 1225 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen