Gene 1225 Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Tja, in de lijn van de vorige opdrachten moest dit dus ook wel iets met bier te maken hebben. Maar in Zimbabwe een correct adres vinden is andere koek. Maar hier dus: http://goo.gl/maps/q8JEh en het ging dus om dit : DELTA Corporation is closing its Marondera and Karoi opaque beer breweries in a rationalisation process that will result in more closures as the company consolidates production and marketing of its new product, Chibuku Super, the company said. en nog wat meer info: Chibuku is based on a traditional beer recipe made from sorghum and/or maize (corn). It was first brewed and sold in the 1950's by Max Heinrich, a South African of Jewish descent living in Zambia. The shake-shake is a directive, since the solids tend to separate in the carton, so it needs a shake before you drink it. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
reho Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Geplaatst: 8 september 2014 Helemaal correct, een biertje met een bite dus. Ben benieuwd naar de volgende opdracht, aan jou de beurt weer Gene.
Gene 1225 Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Hoog tijd dat we van onderwerp veranderen of er komen ongelukken van... Alhoewel: het koppel dat hier een afspraak had zat ook stevig in de problemen.... Waar zijn we en over wie hebben we het ? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Truus0007 Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 (aangepast) reho, mag ik je nog even vragen om uitleg van je eerste hint en de hint van Peter Pan ? Sorry Gene, zie dat je inmiddels ook net een nieuwe opdracht hebt geplaatst... 8 september 2014 aangepast door Truus0007
reho Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Geplaatst: 8 september 2014 Ja, de eerste hint ging over houdbaarheid. Chibuku is maar 4 dagen houdbaar. De Peter Pan hint, daarmee bedoelde ik: http://en.wikipedia.org/wiki/Eilean_Shona , natuurlijk ligt de brouwerij in Mashonaland, het land van de Shona... Het script voor de silent Peter Pan film is hier geschreven, zie de wiki page.
Truus0007 Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Ok, dank je voor je uitleg, maar met eerste hint bedoelde ik eigenlijk : Depron, "Die Kleine Hexe", die kan ik nog niet helemaal plaatsen
Gene 1225 Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 "Die Kleine Hexe", die kan ik nog niet helemaal plaatsen Beste Truus, als je twee liter van dat vocht opdrinkt zal je ze ook wel zien vliegen denk ik... en voor de eerste hint: film Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
reho Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Geplaatst: 8 september 2014 Ah, ja... De naam van de plaats was Karoi, wat Kleine Heks betekent.
Truus0007 Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Oh, ok, dankjewel !! Kan het gewoon niet naast me neerleggen als ik iets niet kan plaatsen, vandaar. Maar alles is me nu duidelijk hoor. Gaan we ons nu gauw in jouw opdracht verdiepen hoor Gene...
Gene 1225 Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 't is jullie vergeven, als je maar van dit gezonde spul gebruikt ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
reho Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Geplaatst: 8 september 2014 (aangepast) De locatie: Allan Gardens in Toronto Canada Hier te vinden: https://www.google.nl/maps/@43.6620124,-79.3742077,443m/data=!3m1!1e3 De film is volgens mij Chloe uit 2009, stukje van de plot: Catherine (Julianne Moore), een succesvolle dokter, vermoedt dat haar man David (Liam Neeson) vreemd gaat. Om daar achter te komen huurt ze de onweerstaanbare jonge vrouw, Chloe (Amanda Seyfried) in. Chloe's verhalen over haar opwindende ontmoetingen met David brengen Catherine in verleiding om haar eigen sensualiteit opnieuw te ontdekken, maar ze realiseert zich niet in welke problemen ze haar hele familie brengt... Er zijn scenes van deze film opgenomen in The Allan Gardens Conservatory. Oh ja, Maple Syrup... Ik denk dat je hiermee naar de Maple Leaf op de Canadese vlag doelde. 8 september 2014 aangepast door reho
Gene 1225 Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Reho: knap gevonden, daar kan ik niets aan toevoegen... De volgende hint zou inderdaad over Liam Neeson in de film Schindler's List gegaan zijn, maar dat is dus overbodig. jij weer. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
reho Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Geplaatst: 8 september 2014 We zoeken een locatie in een stad. Wat is het, waar is het en wat is hier gevestigd?
reho Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Geplaatst: 8 september 2014 Hint: Laat je niet om de tuin leiden (door reho).
reho Geplaatst: 8 september 2014 Auteur Geplaatst: 8 september 2014 De locatie is niet heel moeilijk te vinden, when you see it... Ik werd kortgeleden geïnspireerd door iets wat op tv was, boeiende docu, heel boeiende docu. En natuurlijk de hint, geheel in stijl:
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen