Ga naar inhoud

[SPEL] Waar is het? - deel 5

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

" Voor al je geleverde inspanningen en de flinke hulp van Truus , geef ik jou de eer om een volgende te bedenken.  :) ".

Zelfs met de hulp van Truus was het toch een moeilijke bevalling, ik moet er toch even van op adem komen... ;)

Een beetje relaxen aan een mooi strand zou welkom zijn. Een oude kennis van me raadde me dit hotel aan, maar ik vind niet direct de contactgegevens... jullie wel ? En is het een aanrader ? 

post-41082-0-45188100-1415193876_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

• Reacties 947
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Reho, je hebt sneller de oplossing gevonden dan ik tijd nodig had voor de hints... :D ,

Ik had het wel kunnen denken dat ik de zaak niet kon vertrouwen... want die kennis van me vroeg al meteen een voorschot ...  :mad:

Maar je hebt volkomen gelijk: een regelrecht nutteloos bouwwerk voor 20.000 gasten en nooit één overnachting geboekt voor toeristen.

Proficiat en jij mag ons naar betere oorden brengen...

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Geplaatst:

Hint: Ooit een beladen plaats, maar dat ligt allemaal (ver) achter ons. Er is ook een song over de plaats waar dit concertzaaltje staat, laten we de opdracht daarmee uitbreiden: Noem ook de song.

Geplaatst:

Sun City had ik vrij snel gevonden Reho, mede ook omdat deze volgens mij als eens als locatie voorbij is gekomen. Kan me vergissen hoor, zal zeker niet de eerste keer zijn  :D Maar de naam van het gebouw, daar had ik wat meer moeite mee. Denk echter dat ik 'm nu heb :

Sun City Superbowl 

Situated in the Entertainment Centre, the Sun City Superbowl is regarded as one the finest concert venues in South Africa and hosts everything from sporting events to beauty pageants and international exhibitions.

Info had ik hier gevonden : http://www.sun-city-south-africa.com/activities-and-entertainment/entertainment

En dat vinden we hier terug : http://goo.gl/maps/EPBII

De bijbehorende song moet dan volgens mij wel deze zijn : https://www.youtube.com/watch?v=TlMdYpnVOGQ

Geplaatst:

Helemaal goed Truus. Ten tijde van de apartheid meed iedereen Sun City en toen het allemaal anders was, werd het een erg populaire bestemming. Aan jou de eer om weer een mooie opdracht te plaatsen.

Geplaatst: (aangepast)

Goed, tijd voor een nieuwe opdracht.  Zal m'n best doen om er een mooie van te maken reho, maar kan niks beloven hoor :D  

Op deze plek staat een huis (rode pijl..), dat menigeen wel eens heeft gezien. 

Maar waar ?

post-62319-0-07990700-1415370487_thumb.jpg

aangepast door Truus0007
Geplaatst:

Deze 2 personen waren jarenlang, samen met nog 2 anderen, in dit huis te vinden.

Tenminste, dat wilde men ons doen geloven.   ;) 

Die andere 2 zijn helaas beide inmiddels overleden.....

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen