Truus0007 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 zal straks eens kijken En daar staan de 3 limousine's dan, na al die werkstress... Triest hoor. Wat een andere werkomstandigheden dan hier, vond het erg interessant om te zien. Verder met de opdracht : Waarschijnlijk had de hoofdpersoon in de gezochte film maar wat graag één van deze limousine's geleend, om zijn weg huiswaarts te kunnen vervolgen
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 Tja, met Thanksgiving wil iedereen liefst thuis zijn, zo ook de jongens in de film:Planes, Trains and Automobiles Neal Page (Steve Martin) probeert na een zakenreis naar New York op tijd thuis in Chicago te komen voor Thanksgiving. De onhandige verkoper van douchegordijnringen Del Griffith (John Candy) zorgt ervoor dat hij geen taxi kan krijgen. Vervolgens moet hun vlucht naar Chicago vanwege een sneeuwstorm aldaar uitwijken naar Wichita in de staat Kansas. en ze belanden in dit motel: Sun Motel 140 South Hickory Street Braidwood, Illinois 60408, United States +1 815-458-2812 en dat kan je hier vinden: http://goo.gl/maps/KcyRv Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Truus0007 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 Dat is uiteraard helemaal juist Gene, mooi gevonden hoor. Het was natuurlijk vorige week Thanksgiving en toen moest ik weer aan die film denken. Ik heb echt geen idee hoe vaak ik 'm inmiddels al wel niet heb gezien, maar het blijft voor mij nog steeds één van mijn favorieten. Een heerlijke film, kan er telkens weer om lachen. Het Sun Motel heette trouwens destijds nog the Braidwood Inn, zoals hier in deze leuke clip ook te zien is En nu mag jij ons weer aan het werk zetten....
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 (aangepast) En al zat ik al vrij snel op het goede "spoor" toch werd ik nog op de verkeerde "weg" gestuurd door een melodie die even voorbij kwam "vliegen" uit de tijd dat er nog zwarte piet per "boot" uit Spanje kwam. Luister maar: 1 december 2014 aangepast door Gene 1225 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 Volgende dan maar: " waarom kan je op deze plaats maar beter niet gaan wandelen met je hond " ... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 hint: Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 We verloren in Vlaanderen dit weekend een grote naam uit de muziekwereld. Als eerbetoon deze hint: Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 Hint: Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 hint: nog iemand die veel te jong overleden is : Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 Hint: plaats en datum wijzigt, ellende is ongewijzigd: Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 Hint: Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 2 december 2014 Geplaatst: 2 december 2014 (aangepast) Hint: sorry: iets fout met de ontsteking... 2 december 2014 aangepast door Gene 1225 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 2 december 2014 Geplaatst: 2 december 2014 (aangepast) Hint 2 december 2014 aangepast door Gene 1225 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 4 december 2014 Geplaatst: 4 december 2014 Hint: Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen