Ga naar inhoud


[SPEL] Waar is het? - deel 5


reho

Aanbevolen berichten

 

Quote “God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time.”  :grin:

 

 

Et Dieu... créa la femme, 

en dus waren hersens overbodig... :D .

 

De hele tijd op het verkeerde pad gezeten door de schuld van Marianne natuurlijk  :mad: . Vrouwen hé.

En al heb ik de film gezien, het was me blijkbaar ontgaan dat het huis blauw geverfd was.

Alles draait dus om Frida :

Magdalena Carmen Frida Kahlo y Calderón (Coyoacán6 juli 1907 – aldaar, 13 juli 1954) was een Mexicaanse surrealistischekunstschilder. : http://nl.wikipedia.org/wiki/Frida_Kahlo.

 

en de overige hints:

 Kahlo's moeder liet spiegels aan haar ziekbed vastmaken zodat Kahlo zichzelf kon schilderen,

 Coldplay liet zich door een van Kahlo's schilderijen inspireren, en vernoemde er het album Viva la Vida .

 The Lacuna is the heartbreaking story of a man, he starts work in the household of Mexican artists Diego Rivera and Frida Kahlo.

  

Een bijzondere vrouw, met een bijzonder levensverhaal , zowel fysiek als emotioneel, en een vriendin van 

Trotski . 

 

Voor wie de film niet gezien heeft: kijken. 

 

En de woning ( nu museum )- hier dus :

 
Frida Kahlo Museum
 
Londres 247
Del Carmen, Coyoacán, 04100 Ciudad de México, Distrito Federal, México

 

http://goo.gl/maps/NzQZa

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 947
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

en dus waren hersens overbodig... :D .

 

De hele tijd op het verkeerde pad gezeten door de schuld van Marianne natuurlijk  :mad: . Vrouwen hé.

 

En ik had nog zo gezegd "laat je niet misleiden". Tja, dan waren hersens wellicht toch wel welkom geweest hè  :D 

 

Maar, mooi gevonden hoor en de hints ook mooi verklaard.

Tijdens het zoeken naar hints, heb ik veel over haar gelezen. Idd, een hele bijzondere vrouw. Zelf heb ik de film nog niet gezien, maar dank voor de tip. Zal ik zeker gaan doen.

 

Mag jij nu weer verder, Gene. En btw, leuk je hier weer te zien.  :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Namen ooit deel aan het songfestival voor Duitsland dacht ik.

 

Maar ons de verkeerde kant opsturen , nee hoor... :)

 

Zaisan Memorial

http://en.wikipedia.org/wiki/Zaisan_Memorial

 

 

post-37533-0-89805200-1422114510_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Correct Crazy Sat, en bedankt want ik had geen idee wat ik verder nog aan hints kon plaatsen.

Wel eigenaardig dat wiki een foto van een tank plaatst op hun site, terwijl je voor de foto van het  memorial moet klikken op de external links.

Daarom: hier de foto:

 

 

post-41082-0-16438000-1422115339_thumb.jpg

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wel eigenaardig dat wiki een foto van een tank plaatst op hun site, terwijl je voor de foto van het  memorial moet klikken op de external links.

 

ja, had het ook gezien , zal wel te maken hebben met de welbekende censuur in deze gebieden en de nadruk leggen op het militaire gebeuren aldaar....

 

 

Vooruit maar een nieuwe :

 

Een prachtig gebouw.

 

hint : Een deel van het gebouw wordt gebruikt voor "speciale gelegenheden" en in dit gebouw werd een album opgenomen van een leuke , maar bekende groep.

 

 

 

 

 

 

 

 

post-37533-0-59580300-1422117598_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hint ; voor wat betreft "speciale gelegenheden" een leuke slotscene uit een film.

 

PS : de film of song heeft er niets mee te maken.

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : Een bekende song uit het album draagt dezelfde naam als de naam van het album. Deze song werd gebruikt in een "commercial filmpje" voor een wagen van een bekend automerk.

post-37533-0-27043100-1422139942_thumb.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hint : In een andere song van hetzelfde album wordt in de songtekst verwezen naar een vreselijk bloedbad met tientallen doden dat heeft plaatsgegrepen in de USA.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...