Truus0007 Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Zijn naam kwam al eerder in een ander draadje voor, laten wij er hier ook nog maar even van genieten En ook hier geldt wederom, de titel van de song is niet van belang...
Truus0007 Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Voor de volgende muzikale hint, Carlos Santana met nog een jonge Julian Lage. Maar let bij de video's niet alleen op de artiesten, maar ook op de locatie's
Truus0007 Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 (aangepast) hint 8 april 2015 aangepast door Truus0007
Truus0007 Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Deze song is reeds door velen gezongen, het was dus even kiezen. De versie van Sinatra vind ik ook heel mooi, maar het is toch deze geworden...
Gene 1225 Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 (aangepast) Tja, wie "Allman Brothers" en Fillmore in één zin noemt die komt al snel terecht bij deze man: Bill Graham (January 8, 1931 – October 25, 1991) was an American impresario and rock concert promoter from the 1960s until his death in 1991 in a helicopter crash. He fled from Germany and, in 1941, from France to escape the Holocaust. At age ten he settled in a foster home in the Bronx, New York. Graham made famous the Fillmore and Winterland Arena; these turned out to be a proving grounds for rock bands. In 1973 he promoted the largest outdoor concert at Watkins Glen, New York with the Grateful Dead, the Allman Brothers Band and The Band. US Festival 1982, funded by Steve Wozniak and booked by Graham] In the mid-1980s, Graham was killed in a helicopter crash] west of Vallejo, California on October 25, 1991, while returning home: Flying in severe weather, with rain and gusty winds, the aircraft flew off course and too low to the ground over the tidal marshland north of San Pablo Bay. En hier gebeurde de crash: http://goo.gl/maps/0FlnY en over The Allman Brothers gesproken: hier hun bekend nummer "Jessica" uit de Top Gear intro: https://youtu.be/_W25lPno3FE 9 april 2015 aangepast door Gene 1225 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Truus0007 Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Alles helemaal juist hoor Gene. De man was bij zo veel evenementen betrokken, wat hints betreft, een bodemloze put Met uitzondering van de laatste, gingen dan ook alle hints zijn kant op. Ik vond trouwens een foto waarop de helikopter zelfs nog in de hoogspanningsmast hangt. En sensatiebelust als de mens van nature is, zal ik 'm hier ook maar plaatsen. hier hun bekend nummer "Jessica" uit de Top Gear intro Zij zullen het ook in de portemonnee gaan vernemen, als Top Gear besluit niet verder te gaan Weer terug aan jou Gene.....
Gene 1225 Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 "Zij zullen het ook in de portemonnee gaan vernemen, als Top Gear besluit niet verder te gaan" Wel dat vroeg ik me nu ook af: zou zo'n zender een éénmalige vergoeding betalen voor zo'n tune, of moet er bij elke (her-)uitzending betaald worden. Ik hoop voor de Allman Brothers het laatste want de heruitzendingen zullen zowel in UK als worldwide nog lang lopen. Ik heb niet direct iets bij de hand, dus wie wil mag overnemen. Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Truus0007 Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Lijkt me het juiste moment om jullie te vertellen dat ik een pauze ga inlassen. Weet nog niet precies voor hoe lang, maar af en toe zal ik vast wel even om het hoekje gluren Ik wens jullie verder veel plezier en tot later maar eens!
Gene 1225 Geplaatst: 10 oktober 2015 Geplaatst: 10 oktober 2015 toch nog maar eens een lijntje uitgooien... bij deze rivier. Welke song zoek ik ? Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 10 oktober 2015 Geplaatst: 10 oktober 2015 Een hint(je): het heeft iets gemeenschappelijk met de laatste song die Truus hierboven plaatste... en er zijn meerdere uitvoerders, maar hou het maar bij de bekendste... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
D.Quijote Geplaatst: 10 oktober 2015 Geplaatst: 10 oktober 2015 Nou heb ik het idee dat ik die al eerder geplaatst heb. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gene 1225 Geplaatst: 10 oktober 2015 Geplaatst: 10 oktober 2015 Don, je zal ongetwijfeld wel gelijk hebben, maar ik vond geen resultaten in de zoekfunctie voor deze uitvoerend artiest, dus wie weet... Hint: USA... Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 11 oktober 2015 Geplaatst: 11 oktober 2015 hint: Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 11 oktober 2015 Geplaatst: 11 oktober 2015 (aangepast) https://youtu.be/kS_sLUVuKTs 11 oktober 2015 aangepast door Gene 1225 Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Gene 1225 Geplaatst: 11 oktober 2015 Geplaatst: 11 oktober 2015 Hint: Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen