langen Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 (aangepast) geacht forum,ik heb deze satfinder aangeschaft om mijn schotel op de vrachtauto beter te kunnen afstellen. ben reeds 2 maanden bezig om beeld te krijgen. heb een buis achter de cabine geplaatst op dat moment waterpas.kom niet wijs uit de instructie bij de satfinder,kan iemand op een heel eenvoudige manier uitleggen hoe ik deze moet gebruiken om astra te vinden, bedankt voor jullie advies 7 september 2014 aangepast door Michel onduidelijke titel.
Ventura Geplaatst: 7 september 2014 Geplaatst: 7 september 2014 Uhh.. gebruiksaanwijzing gelezen? Er zijn ook youtube filmpjes te zien hoe men deze apparaat gebruikt.
Beheerder Michel Geplaatst: 8 september 2014 Beheerder Geplaatst: 8 september 2014 Bravo Ventura, ik nomineer je hierbij voor het meest waardevolle antwoord van 2014 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
paardengek Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 (aangepast) Welkom op sat4all.com !! Gebruiksaanwijzing is hier te vinden: http://www.cabsat.nl/download/file/handleiding_satmeterpro_nl.pdf Met vriendelijke groet, paardengek 8 september 2014 aangepast door paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
alx Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 TS vraagt om uitleg. Kan geen wijs uit gebruiksaanwijzing! Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
muppet Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Ga vanavond even zien ik heb ook diezelfde satfinder. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
muppet Geplaatst: 8 september 2014 Geplaatst: 8 september 2014 Als je de knop gebruikt op de achterkant dan gaat de meter aan na een tijdje is hij opgestart. Om een satelliet te zoeken doe je het volgende Menu 1 maal naar rechts (Bovenin staat nu satellite) Ga helemaal naar onderin daar staat PID search klik hier op Nu krijg je een menu en helemaal boven in kun je de satelliet selecteren hier selecteer je jouw satelliet die je wil ontvangen Je hebt onderaan 2 balkjes een groene en een blauwe hier kun je de satelliet mee uitrichten Druk niet op search want op de 1 of andere manier krijg ik daar een error dat hij vol zit als hij zenders laad Ga nu terug met exit Ga naar satellite search dat is 1 omhoog vanaf waar je nu bent Selecteer nu de satelliet die je wil ontvangen/net uitgericht hebt Ga 1 naar beneden en zet search op free immers de xsarius kan geen codeerde kanalen zien Blijf op search staan en druk op oke nu gaat de meter zoeken en vind hij kanalen. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het wel. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen