Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb bij mijn reader emmcache = 1,3,2 staan maar wat is hier nu de beste configuratie voor en kan iemand mij uitleggen wat het precies betekent dit kan ik niet echt terug vinden.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst: (aangepast)

emmcache

HakenGruen.png parameter is optional

set EMM cache of local reader

WarningS.png Attention:

Without this parameter, no EMM are shown in the log!

Format:

emmcache = <usecache>,<rewrite>,<logging>
* <usecache> 0 = # disabled EMM caching  (default)* <usecache> 1 = # enabled EMM caching
* <rewrite>  n = # determines how often one and the same EMM is written. only if <usecache> = 1
* <logging>  0 = # EMM logging disabled* <logging>  1 = # logging EMM errors* <logging>  2 = # logging written EMMs* <logging>  4 = # logging skipped EMMs* <logging>  8 = # logging blocked EMMs* <logging>  16 = # logging audisabled EMMs

Sumarizing this values is possible. 31 shows all kinds of messages

Example

emmcache = 1,3,10 #  Cache on, write 3 x, log written (2) and blocked (8) = 10 emmcache = 1,2,6  #  Cache on, write 2 x, log written (2) and skipped (4) = 6

Ik heb altijd staan : emmcache                      = 1,1,0

.....maar of dat de beste is weet ik niet !

aangepast door satfanatic

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Geplaatst:

Ik gebruik 1,1,15 .

Ik kan me niet voorstellen dat het nodig is om dezelfde emm meer dan 1 keer naar de kaart te schrijven, daarnaast wil ik graag alle emm's in de log zien (=1+2+4+8) als ik iets test. Op die manier kan ik bijvoorbeeld zien dat de groeps-emm's voor mijn kaart exact elke 3 minuten herhaald worden. Maar wil je dat helemaal niet weten, dan kun je best 0 gebruiken.

Geplaatst:

1,3,2 werkt toch uitstekend.. waarom zou je dat willen veranderen? 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...