Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gelukkig dan maar weer dat die commercielen samen wel weer op 1 transponder zitten.

Kan zo uit de lijst.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Hoe kun je de kijker zoveel mogelijk wegjagen? Hoe kunnen ze dit verzinnen!? Waanzin! Ik overweg toch al die commerciëlen in de ban te doen, door de zéér matige programma's tussen de reclames door!!!reclame blokken tot al 9 minuten toe. Echt complete waanzin!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst: (aangepast)

EINDELIJK  grinning-smiley-044.gifgrinning-smiley-043.gifgrinning-smiley-045.gif

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Geplaatst:

commercielen wegdoen helpt denk ik niet.

als je bij elke zap eerst een spotje krijgt zoals op youtube dan zal het misschien ook gebeuren bij fta zenders.

en daarnaast zit het in de tv of stb ingebouwd.

wellicht kan ci+ ervoor zorgen welk kanaal wel of geen reclame krijgt.

mooi man.tv kijken zonder stb maar met alleen maar een ci module.

hier komt de aap al ietsjes uit de mouw.

Geplaatst:

Ten die tijd komt er vast ook wel weer een ZapApp.. :cool:

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Wanneer dit gaat gebeuren is het zo gebeurd in Nederland met die prutzenders. Niemand laat zijn zapper dit soort dwangreclame opleggen dan maar een zender minder waarop dit gedrag wordt verplicht.

De jeugd maakt zich er toch niet druk om en het werkt het IP kijken alleen maar in de hand, dus nog minder kijkers naar hun prut programmas die daardoor nog minder worden en zo graven ze hun eigen graf. :grin:

Nederlanders laten zich namelijk dit niet opleggen kijk maar naar de Sport even, Talpa en nu weer Foksport projecten errugg winstgevend..... :cry:

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

commercielen wegdoen helpt denk ik niet.

als je bij elke zap eerst een spotje krijgt zoals op youtube dan zal het misschien ook gebeuren bij fta zenders.

Ook dat is te omzeilen bij youtube, dus er zal op termijn wel iets komen omdat bij de tv ook te doen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

De zenders 1,2 en 3 van de publieke omroep (ooit Nederland 1, 2 en 3 geheten) zenden meer dan vaak genoeg op hetzelfde tijdstip STER reclame uit. Zappen naar een andere zender heeft geen zin. Soms wordt dezelfde reclame op de andere zender uitgezonden.

Leuk het kortzichtig denken van dat STER reclame geld op levert. Dit was vroeger ook met de Scheringa producten. Dat gezin met die man in pak die naar het strand gaat. Het hele Schering-geval heeft uiteindelijk heel veel geld gekost voor de samenleving.

Nu zijn er weer twee bezig A en B, om op dezelfde wijze reclame te maken. Zelf kunnen beleggen is zo makkelijk zeggen ze in de reclame. Waarom krijgt dan niemand dan het Scheringa-gevoel weer? Stop dat geneuzel met die reclame.

Maar ja in dat zelfredzame en overgeliberaliseerde Nederland zal dat wel nooit gebeuren.

Geplaatst:

Volgens mij was er in de jaren zeventig in de USA een campagne tegen de grote hoeveel reclame aldaar op de televisie. Als mij geheugen mij niet in de steek laat, heeft dat wel enigszins geholpen.

Overigens heb ik het over de publieke zenders, en niet die van de commerciele en Luxemburgse zenders.

Wat lijken trouwens de auto-reclames allemaal opvallend opelkaar zeg. Niet alleen in het positieve...

Geplaatst:

volgens diverse bronnen mag je liegen dat het gedrukt staat in de reclame

volgens nieuwste bronnen mag iedereen zijn reclame maken ( behalve op sat4all.com :P  )

ergo dus iedereen mag liegen :sick:

EN volgens mij ben je dus zelf degene die de zenders oproept en dus daarmee vrij in de keuze commercieel of FTA kijken

alsook via welk platvorm je kijkt => interactief of eenrichtingsverkeer!

via SAT zal je dus geen belemmering hebben met een niet dichtgetimmerde receiver

OF JE dan nog beeld hebt op die smartcard is een ander verhaal.

ciao

Thunderstruck

AC~DC

Geplaatst:

Wat lijken trouwens de auto-reclames allemaal opvallend opelkaar zeg. Niet alleen in het positieve...

Daarom loopt die handel momenteel natuurlijk ook niet... :eek:

Geplaatst:

Daarom loopt die handel momenteel natuurlijk ook niet... :eek:

je kunt de reacties natuurlijk met zo een off topic commercieel standpunt afleiden.

back to topic; reclame kun je enkel opleggen als er technisch ook die afhankelijkheden worden vastgelegd

Thunderstruck

AC~DC

Hoe kun je de kijker zoveel mogelijk wegjagen? Hoe kunnen ze dit verzinnen!? Waanzin! Ik overweg toch al die commerciëlen in de ban te doen, door de zéér matige programma's tussen de reclames door!!!reclame blokken tot al 9 minuten toe. Echt complete waanzin!

Je bedoeld Retards Television Luxemburg en Same BullShit?

Daar kijk ik al bijna helemaal niet meer na. Zelfs het voetbal van het Nederlands elftal kijk ik niet op een van die zenders. Films zijn al helemaal niet meer te volgen.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Voor mij mag dit snel komen, maar alleen bij de commerciëlen.

Hopelijk wordt NL dan zo opgeschrikt, dat er nog maar weinig gekeken wordt naar RTL en consorten, zijn we gelijk af van die ordinaire Geer en Goor, het uitgemelkte "The Voice of", de domme programma's van Linda de Mol en al die slechte slechte Amerikaanse series en het vullen van de dag tijd met reclame waar niemand behoefte aan heeft.

Hopelijk sterft commerciële TV zo uit, maar het zal wel een droom blijven, helaas.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...