Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Ook dat is te omzeilen bij youtube, dus er zal op termijn wel iets komen omdat bij de tv ook te doen

Het is te zien,hoe dit allemaal in elkaar zit.Als dit gedaan wordt via een bepaalde chip die een signaal detecteert,zou je denken,dat je die kan patchen.Echter heb ik weet,dat ze een programmeerbare chip,elektronisch de ingangen kunnen opblazen,waardoor je niet meer bij de gegevens komt,en dus ook niet meer kan wijzigen.Als dit een contant dezelfde signaal is die binnenkomt,dan zou je kunnen denken,om dit signaal eruit te filteren,maar dat is waarschijnlijk zo goed of onmogelijk en mocht het kunnen misschien zeer duur.En als ze dan verschillende freq.kunnen gebruiken,sta je daar weer.Maar nieuwe gesloten bakjes komen hier niet meer binnen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik kreeg zonet een reclame pop-up en dat hier by sat4all ;-(

Bij het gebruik van Chrome of Firefox, i.c.m. een reclame/pop up blocker, ben je er van af.

Beide hebben rechtsboven 3 platte streepjes en via daar kan je een "plug in" downloaden.

Ook hebben ze WOT en dat waarschuwt voor gevaarlijke sites.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

• Beheerder
Geplaatst:

Ik kreeg zonet een reclame pop-up en dat hier by sat4all ;-(

Sat4all gebruikt geen reclame pop-ups. Als je die ervaart, is dat een of andere mallware op je eigen PC!

Je opmerking is bovendien volstrekt off-topic daar deze werkelijk helemaal niets met dit onderwerp te maken heeft!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Sat4all gebruikt geen reclame pop-ups. Als je die ervaart, is dat een of andere mallware op je eigen PC!

:grin: :grin: :grin:

Enfin, er zal met de tijd ook wel weer een firmare"update" komen voor de desbetreffende tv's, daar ga ik mij nu geen drukte over maken,. :)

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:

Ze hebben het door!!

Ik zap juist als er reclame verschijnt.

Dat wordt afgestraft.

Gelukkig neem ik het overgrote deel op en loop dan achter de uitzendingen aan.

Gezien de enorme pulp aan reclame die er dan tussen zit ben ik aan het eind van de avond weer ingelopen en kan alles uit.

Geplaatst:

@ drz. dit zal waarschijnlijk niet zo gemakkelijk zijn,als we denken,en misschien moet de tv wel open.en als je dit wijzigt,vervalt ogenblikkelijk je garantie.

Maar tegen dat het zover komt,hoop ik dat netflix de regulaire tv zenders kan vervangen,en hoop ik,dat ze dit niet toepassen bij dvb-t van de vrt.

Maar de dag dat een tv aanbieder daarmee begint,is het voor hen einde verhaal voor mij.

en s4all gebruikt nooit popups.en de broodnodige reclame banners zijn nodig om de site draaiend te houden,en zijn zeker niet irriterend.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

@ drz. dit zal waarschijnlijk niet zo gemakkelijk zijn,als we denken,en misschien moet de tv wel open.en als je dit wijzigt,vervalt ogenblikkelijk je garantie.

Maar tegen dat het zover komt,hoop ik dat netflix de regulaire tv zenders kan vervangen,en hoop ik,dat ze dit niet toepassen bij dvb-t van de vrt.

Maar de dag dat een tv aanbieder daarmee begint,is het voor hen einde verhaal voor mij.

en s4all gebruikt nooit popups.en de broodnodige reclame banners zijn nodig om de site draaiend te houden,en zijn zeker niet irriterend.

Welke banners? Ik heb een volkomen schoon scherm en alleen S4All input.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...