muppet Geplaatst: 14 september 2014 Geplaatst: 14 september 2014 In mijn vorige topic ben ik op zoek gegaan naar een satelliet schotel maar daar heb ik ook een goed lnb voor nodig. Ik wil er graag een duo of een quad lnb op hebben 1 aansluiting voor de ontvanger met rotor en 1 - 3 aansluitingen voor test doeleinden. Wie kan mij wat aanraden ik gebruik nu inverto black maar volgensmij zijn er wel betere te vinden. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Gast catw Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Volgens de gegevens zou dit een betere LNB zijn De MTI AK54-XT2N, is wel wat duurder maar echt wel goed en heb ik mij ook laten aanraden vooral voor de ontvangst van de Astra 23.5 transponders.
muppet Geplaatst: 15 september 2014 Auteur Geplaatst: 15 september 2014 Bedankt ik zal vanavond even zien naar die mti lnb. Maakt het ook verschil of ik een 2 db lnb of een 1 db lnb heb. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Gast catw Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 (aangepast) Bedankt ik zal vanavond even zien naar die mti lnb. Maakt het ook verschil of ik een 2 db lnb of een 1 db lnb heb. Zou kunnen maar die vraag zou, denk ik, beter door Sprietje beantwoord kunnen worden volgens mij heeft hij een hele database met alle gegevens (in zijn hoorfd). Maar voor deze LNB maakt het niet echt veel uit, hou er wel rekening mee dat de kop aardig wat groter is dan de meeste LNB's n.l. 65 mm. 15 september 2014 aangepast door catw
Sprietje Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Ja, het merkwaardige is dat je van de MTI nooit een vergelijkende test met andere gerenommeerde lnb's ziet en dat terwijl er vooral in Duitse tests vele honderden lnb's getest zijn en met elkaar vergeleken.Vooral een nadeel bij multifeed is inderdaad dat de kop groter is dan normaal. Ik dacht zelfs 66mm.
Eduard07 Geplaatst: 15 september 2014 Geplaatst: 15 september 2014 Vooral een nadeel bij multifeed is inderdaad dat de kop groter is dan normaal. Ik dacht zelfs 66mm. Daarom heb ik hem op de Hotbird gezet naast een smalle Alps voor Astra 1. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Phoenixx Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 De MTi lnb heeft een hogere conversiongain als de black ultra. Ook de kruispolarisatie is iets beter dus als je deze op de flens modificeerd zal je meer signaal hebben als de black ultra lnb..
muppet Geplaatst: 30 september 2014 Auteur Geplaatst: 30 september 2014 Ik heb een black ultra besteld samen met een schwaiger spi 085 schotel maar eens zien hoe dit werken gaat. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen