Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen, ik ben totaal een leek in deze wereld, maar heb een boel vragen :-)

Wel ik heb een mancave en zou daar graag een satteliet plaatsen, nu ik kreeg van een vriend van me telefoon dat ik er 1 kreeg van tv vlaanderen.

Maar moet ik dan persé een kaart nemen van tv vlaanderen? Of zijn er andere providers die ze nog goedkoper kunnen aanbieden per maand?

Waarom ik dat vraag is omdat ik een fan ben van amerikaanse football en Telenet geeft nfl niet uit. Dus moet ik wel een satelliet plaatsen.

Is een satelliet voordeliger dan kabel?

Wie kan me verder advies geven?

Alvast bedankt op voorhand

Geplaatst:

Wat er aangeboden wordt bepaalt de provider. Deze heeft contracten met de content aanbieder. Officieel kun je in België TVVlaanderen, Canal Digitaal via satelliet abonneren. NFL zat bij ESPN maar dat kanaal is in Europa gestopt. Wordt dus een beetje zoeken..

Geplaatst:

Om te beginnen is een satelliet niet te betalen. Lijkt me sterk dat jij iets krijgt van TV Vlaanderen. Verder begrijp ik de titel van de vraag niet.

De normale zenders gaan via TV Vlaanderen. Jij moet op zoek gaan naar een provider die NFL in het pakket heeft en in België abonnementen verkoopt.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Toen ik tot 5 jaar geleden ook nog een mancave had en ook in staat was 's nachts een NFL wedstrijdje mee te pikken en er dus ook nog geen fox sports was op sat ( daarvoor NASN ) draaide ik mijn schotel regelmatig naar de telstar op 15 west om op een feedje af te stemmen, weet echter niet of dat nog zo open is. Overigens deze pagina kan je daarbij ook helpen.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst: