Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen, ik ben totaal een leek in deze wereld, maar heb een boel vragen :-)

Wel ik heb een mancave en zou daar graag een satteliet plaatsen, nu ik kreeg van een vriend van me telefoon dat ik er 1 kreeg van tv vlaanderen.

Maar moet ik dan persé een kaart nemen van tv vlaanderen? Of zijn er andere providers die ze nog goedkoper kunnen aanbieden per maand?

Waarom ik dat vraag is omdat ik een fan ben van amerikaanse football en Telenet geeft nfl niet uit. Dus moet ik wel een satelliet plaatsen.

Is een satelliet voordeliger dan kabel?

Wie kan me verder advies geven?

Alvast bedankt op voorhand

Geplaatst:

Wat er aangeboden wordt bepaalt de provider. Deze heeft contracten met de content aanbieder. Officieel kun je in België TVVlaanderen, Canal Digitaal via satelliet abonneren. NFL zat bij ESPN maar dat kanaal is in Europa gestopt. Wordt dus een beetje zoeken..

Geplaatst:

Om te beginnen is een satelliet niet te betalen. Lijkt me sterk dat jij iets krijgt van TV Vlaanderen. Verder begrijp ik de titel van de vraag niet.

De normale zenders gaan via TV Vlaanderen. Jij moet op zoek gaan naar een provider die NFL in het pakket heeft en in België abonnementen verkoopt.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Toen ik tot 5 jaar geleden ook nog een mancave had en ook in staat was 's nachts een NFL wedstrijdje mee te pikken en er dus ook nog geen fox sports was op sat ( daarvoor NASN ) draaide ik mijn schotel regelmatig naar de telstar op 15 west om op een feedje af te stemmen, weet echter niet of dat nog zo open is. Overigens deze pagina kan je daarbij ook helpen.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

Er is in Europa nog maar 1 zender van ESPN over, die de NFL en MBL uitzend. Te vinden op 28,2E, heb je wel een apart abonnement van Sky UK voor nodig......

VU+ Duo - OpenPli 4.0 - VU+ Solo - OpenPli 4.0

TeVii DVB-S2 - MyTheatre - DVB Dream
Wavefrontier T90 (0,8W - 28,5E) - Triax 88(30W) - 2x EMP 168-w V2

Geplaatst:

Hoi bedankt voor de reacties, tof ;-)

Wel ik ben vandaag de schotel en de ontvanger gaan halen bij mn vrienden want zij gebruiken deze niet meer. Is echt een leuke cadeau.

Ik heb een ontvanger van phillips dsr 7141 van tv vlaanderen, ook de schotel.

Maar ik ga van de week eens zoeken achter een kaart en specifiek vermelden wat jullie bedoelen :-)

Geplaatst: (aangepast)

DSR 7141 een Luxe cadeau ? Geschenkt is is nog te duur ,dat  enkel om een ritje naar het milieu park uit te sparen .

Dit is iemand blij maken met een dooie Mus.

De kaart van Sky UK zal hier in nooit werken.

Er zijn goeg andere Linux recievers voor weing geld ,die hebben geen zgn TVV certifikaat , deze werken wel zo als het hoort naar behoren .

aangepast door columbo
  • Moderator
Geplaatst:

Tja, koop dan bijvoorbeeld een nieuw SAB ontvanger voor weinig geld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

De Vlamingen onder ons zullen meestal voor TVV kiezen, de Hollanders voor de Nederlandse provider, Canaldigitaal.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

neem gamepass van nfl.com. kost 200 euro per jaar maar je kunt wel elke wedstrijd bekijken en elke zondag ook nog het red zone channel. Het streamen gaat heel goed, prima performance.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

• Moderator
Geplaatst:

Bensrestauration begint een onderwerp over TV Vlaanderen,

Dolphs maakt een opmerking over NFL en hopla, het onderwerp is gekaapt.

Het gaat de topicstarter om ontvangst van vlaamse zenders.

Geplaatst: (aangepast)

Vermits het topicstarter enkel om american football te doen is, lijkt het mij misschien interessant als hij eens googelt naar livestreams via internet.

Een chromecast (35 euro) kopen en hij kijkt via laptop/tablet etc via zijn tv naar zijn favoriete sport.

Geen gedoe.

aangepast door pollegazon
  • Like 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen