Ga naar inhoud


NPO stopt door bezuiniging met AM


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 97
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

droom verder

Je volgt duidelijk de ontwikkelingen niet. Die zouden jou uit jouw droom kunnen helpen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben je eigenlijk wel serieus?

 

je weet heel goed dat er geen één Europa is

 

...met zoveel niet, en ook dit niet; ik mis helemaal niets

 

maar je bent betuttelend bezig met je wijze van redeneren zeg

 

 

Belastingwetgeving, rechtspraak, bestuur niets en ook niets lijkt op elkaar in Europa

Zelfs die van Zweden en Denemarken niet.

Alleen Nederland kent de constructie binnen de EU en de EER van de Amsterdamse Zuid-As, met belasting ontwijking.

 

voor straks wel te rusten en morgen maar gezond op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waar eduard, maar t'is net dit, die ons soms verhinderd om de verloren gegane am zenders te vervangen.

Europa is één, maar er wordt nog veel geo blocking toegepast, waardoor een alternatief voor am soms onmogelijk maakt.

Helaas gaan wij en Europa daar niks aan kunnen veranderen. En om iets top offic te gaan, ga maar eens als belg een auto kopen in frankrijk. Dan keren we, desnoods in een ander topic eens terug hoe één Europa wel is  :(  :angry:  :mad: !

Al is het zeer moeilijk vanwege de nodige boardregels.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik het zo zeggen:

ik was vandaag in de plaatselijke MM en zag een behoorlijke uitbreiding aan DAB radio's.

En belangstelling was er ook.

De DAB caravaan trekt gewoon verder. Alles op zijn tijd. Net als bij de andere technische ontwikkelingen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat in België of Nederland?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...