Pfrenken Geplaatst: 20 september 2014 Auteur Geplaatst: 20 september 2014 ah...kijk ik heb nog een dm7020 PVR staan (puur voor SD zenders) maar de afstandbediening is door een demente hond stukgebeten kun je vanmiddag afhalen ciao Doe ik, heb ik wel 1300 km rijden voor over. Maar de hond neem ik er niet bij.
Tonskidutch Geplaatst: 20 september 2014 Geplaatst: 20 september 2014 dementie bij honden, klick het is geen fabeltje uit de fabeltjeskrant. Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Pfrenken Geplaatst: 20 september 2014 Auteur Geplaatst: 20 september 2014 dementie bij honden, klick het is geen fabeltje uit de fabeltjeskrant. Hoor je mij ook niet zeggen.
Tonskidutch Geplaatst: 20 september 2014 Geplaatst: 20 september 2014 Of je nu in Kroatië nog tijdig genoeg bij de lokale Kroatische doehetzelf supermarkt kunt binnen lopen op zaterdag middag, weet ik niet. Maar de doorsnee Bouwmarkt FTA receiver van 45 euro levert eigenlijk alles wat je voor ontvangst nodig hebt op een 19,2 Oost satelliet. dan bespaar je 1300 kilometer benzine voor een gratis dm7020 1 Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Pfrenken Geplaatst: 20 september 2014 Auteur Geplaatst: 20 september 2014 Of je nu in Kroatië nog tijdig genoeg bij de lokale Kroatische doehetzelf supermarkt kunt binnen lopen op zaterdag middag, weet ik niet. Maar de doorsnee Bouwmarkt FTA receiver van 45 euro levert eigenlijk alles wat je voor ontvangst nodig hebt op een 19,2 Oost satelliet. dan bespaar je 1300 kilometer benzine voor een gratis dm7020 Had ik al eens gekeken, maar nog niet gezien. De vraag is ook of daar een cammodule met canaldigitaalkaart in werkt natuurlijk. Ik heb namelijk geen idee.
a33 Geplaatst: 20 september 2014 Geplaatst: 20 september 2014 Wanneer je spontaan opeens alleen met astra 1 problemen hebt ligt dat niet aan de receiver op zich. Gezien het bovenstaande weten we toch nog helemaal niet, of de ontvanger werkelijk einde oefening is? Het lijkt me gek, dat een ontvanger selectief de astra op 19 oost niet meer wil/kan ontvangen. Als @pfrenken wel van alles op andere satellieten kan ontvangen, moeten we dan niet eerst onderzoeken hoe dát komt? Maar goed, hij/zij heeft alles inmiddels ingepakt, en dat is logisch want het lijkt me ook geen fijne vakantie als je voortdurend met je satellietinstallatie aan het stoeien bent . groet, A33 Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.
Pfrenken Geplaatst: 21 september 2014 Auteur Geplaatst: 21 september 2014 Gezien het bovenstaande weten we toch nog helemaal niet, of de ontvanger werkelijk einde oefening is? Het lijkt me gek, dat een ontvanger selectief de astra op 19 oost niet meer wil/kan ontvangen. Als @pfrenken wel van alles op andere satellieten kan ontvangen, moeten we dan niet eerst onderzoeken hoe dát komt? Maar goed, hij/zij heeft alles inmiddels ingepakt, en dat is logisch want het lijkt me ook geen fijne vakantie als je voortdurend met je satellietinstallatie aan het stoeien bent . groet, A33 Haha, klopt wel. Mijn vrouw keek me al eens aan of ik nog wel helemaal lekker was. Uren met dat ding liggen te klungelen. Maar ik heb het nog niet opgegeven en ga bij thuiskomst gewoon verder. Wil toch graag weten hoe,dat nu komt.
Frans B Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 bij oude ontvangers zijn toch vaak condensatoren slecht. tevens is de software sterk verouderd waardoor je vreemde toestanden kan krijgen. advies is idd een nieuwe aan te schaffen. Bijv de edision underline is een leuke en vooral goedkope ontvanger, lekker klein en kaart kan er zo in (wel de soft ff updaten) System Administrator (niet van deze site)
Pfrenken Geplaatst: 21 september 2014 Auteur Geplaatst: 21 september 2014 bij oude ontvangers zijn toch vaak condensatoren slecht. tevens is de software sterk verouderd waardoor je vreemde toestanden kan krijgen. advies is idd een nieuwe aan te schaffen. Bijv de edision underline is een leuke en vooral goedkope ontvanger, lekker klein en kaart kan er zo in (wel de soft ff updaten) Hoi, bedankt voor je reactie. Ik zal zeker naar dit model kijken. Wat bedoel je met software update? Van de ontvanger? Van de kaart? Heb ik de cammodule (Mediagard), dan ook nog nodig?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen